سومین برنده جشنواره پاییزی کسپرسکی آنلاین معرفی شد

12 آذر 1393 سومین برنده جشنواره پاییزی کسپرسکی آنلاین معرفی شد

 جشنواره پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی

به گزارش روابط عمومی ایدکو، کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و شرکت های بزرگ که از دهم آبانماه لغایت دهم دیماه اقدام به خرید اینترنتی نموده اند، در قرعه‌کشی‌های تبلت لنوو ایمن شده با محصولات کسپرسکی شرکت خواهند داشت که این قرعه کشی هر ده روز یکبار انجام میشود.

شرکت ایدکو صبح سه‌شنبه یازدهم آذرماه، ضمن انجام سومین نوبت از قرعه‌کشی جشنواره پاییز دیجیتالی که در آن تمامی خریدارانی که از اول تا دهم آذرماه اقدام به خرید نموده بودند، جناب آقای محمد رضا رستمی را بعنوان سومین برنده تبلت لنوو A3500 ایمن شده با یک نسخه از برترین محصول امنیتی اندروید یعنی کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید، معرفی نمود. لازم به ذکر است، آقای محمد رضا رستمی خریداری از شهر اهواز میباشند که با خرید یکعدد کسپرسکی اینترنت سکیوریتی اندروید در سومین نوبت از قرعه‌کشی جشنواره پاییزی کسپرسکی آنلاین شرکت داشتند.

این گزارش می افزاید: نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین از طریق درج بنر، خبر اعلام فروش ویژه و ایجاد بخش نمایش نتایج قرعه کشی به همراه درج نام برندگان، این شرکت را در اطلاع رسانی وسیع تر و دسترسی آسان خریداران به نتایج قرعه کشی یاری خواهند نمود. لازم به ذکر است، همانند دو نوبت قبلی قرعه‌کشی و همانگونه که در اطلاع‌رسانی‌های این جشنواره اعلام شده بود برای خرید هر محصول یک ساله یک امتیاز و هر محصول دو ساله سه امتیاز لحاظ گردید و خریدهای محصولات دوساله از شانسی سه برابر برخوردار بودند. شرکت ایدکو تصریح کرده است که این جشنواره صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نخواهند داشت.

گفتنی است جشنواره فروش " پاییز دیجیتالی، پاییز امن کسپرسکی" به مدت دو ماه برپا بوده و کلیه خریداران اعم از افرادی که از طریق کانال رسمی فروش محصولات کسپرسکی خرید می‌نمایند و نیز خریداران محصولات کسپرسکی از طریق تمامی نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین در این قرعه‌کشی‌ها شرکت خواهند داشت. فهرست نمایندگان معتبر در  نشانی www.irkaspersky.com  و در قسمت "نمایندگان" قابل دسترس می باشد.

شرایط این فروش ویژه را میتوانید در خبر اصلی جشنواره (از طریق این صفحه) مشاهده نمایید.