ایدکو میزبان شما در الکامپ با مسابقه «سلفی بگیرید، جایزه بگیرید»

16 آذر 1393 ایدکو میزبان شما در الکامپ با مسابقه «سلفی بگیرید، جایزه بگیرید»

شرکت ایدکو در نمایشگاه الکامپ به علاقمندانی که با غرفه این شرکت عکس سلفی بگیرند، جوایزی اهدا می کند.

بر اساس این گزارش، بازدید کنندگان از غرفه شرکت ایدکو در بیستمین نمایشگاه الکامپ در صورتی که با غرفه این شرکت عکس سلفی بگیرند و در اینستاگرام ثبت کنند، در قرعه کشی سکه طلا و جوایز نقدی شرکت داده خواهند شد.

این گزارش می افزاید، غرفه شرکت ایدکو که در سالن 40-A واقع است از شانزدهم تا نوزدهم آذرماه ضمن ارائه محصولات کسپرسکی و اینفوواچ، پذیرای علاقمندان به حضور در مسابقه نیز هست. 

بر اساس گزارش شرکت ایدکو، نفرات اول تا دهم مسابقه به قید قرعه از جوایز زیر بهره مند خواهند شد:

نفر اول یک نیم سکه بهار آزادی، نفرات دوم و سوم یک ربع سکه بهار آزادی و نفرات چهارم تا دهم هر کدام یک کارت هدیه پانصد هزار ریالی.

شرایط شرکت در مسابقه «سلفی بگیرید، جایزه بگیرید» به شرح زیر است:

1-     در محلی که با علامت «اینجا سلفی بگیرید» مشخص شده است، از خود عکس سلفی بگیرید؛

2-     ضمن اشتراک آن در شبکه اجتماعی اینستاگرام از دو عبارت زیر در بخش توضیحات تصویر (caption) و یا در بخش نظرات یا کامنت تصویر استفاده نمایید:

@irkaspersky

#irkaspersky

*** به 10 تصویر که با شرایط بالا به اشتراک گذاشته میشوند و بیشترین لایک را به خود اختصاص میدهند، جوایز ارزنده‌ای بشرح زیر تقدیم میگردد:

-           نفر اول: نیم سکه بهار آزادی

-           نفر دوم و سوم: ربع سکه بهار آزادی

-           نفر چهارم تا دهم: کارت هدیه 500 هزار ریالی

 

چگونه بهترین عکس سلفی را بگیریم؟ 

دانستن چند نکته‌ ساده برای گرفتن بهترین و باکیفیت‌ترین عکس سلفی، عکس‌هایتان را بهتر خواهد کرد که برخی از این موارد برای شرکت در مسابقه فوق‌الذکر نیز میتواند راهنمای خوبی باشد. (منبع:عصرارتباط)

1-      از برنامه‌های مخصوص این کار استفاده کنید. برنامه‌های زیادی برای گوشی‌های مختلف وجود دارند که برای گرفتن سلفی طراحی شده‌اند و به‌صورت خودکار خیلی از مشکلات تهیه‌ این نوع عکس‌ها را برطرف می‌کنند.

2-      از تایمر استفاده کنید. فشردن کلید شاتر روی صفحه گوشی، مقداری لرزش در دست شما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تصویر ثبت کمی مات شود. استفاده از تایمر این مشکل را برطرف می‌کند.

3-      هنگامی که در پشت سرتان منبع نوری قوی (مانند خورشید و یا لامپ) وجود دارد، از خودتان عکس نگیرید. این موضوع باعث خواهد شد تا تصویر شما سوخته و تیره ثبت شود.

4-      در صورت امکان از دوربین اصلی گوشی به جای دوربین دوم آن استفاده کنید. تقریبا در تمامی گوشی‌ها، دوربین اصلی کیفیت به‌مراتب بهتری نسبت به دوربین دوم آن دارد و می‌توان عکس‌های سلفی باکیفیت‌تر و بهتری را با آن ثبت کرد. البته گرفتن عکس از خود با دوربین اصلی گوشی، با توجه به اینکه نمی‌توانید خود و صفحه‌ گوشی را ببینید، کار آسانی نخواهد بود.

5-      هنگام ثبت عکس همواره به لنز دوربین نگاه کنید. درست است که با نگاه کردن به صفحه‌ گوشی، می‌توان به‌راحتی عکس سلفی تهیه کرد، ولی برای ثبت عکس‌هایی زیباتر و طبیعی‌تر، بهتر است به لنز دوربین نگاه کنید.

6-      پیش از به‌اشتراک‌گذاری، عکس خود را با نرم‌افزارهای مختلف بهتر کنید. تغییر روشنایی، کنتراست و غلظت رنگ‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت عکس‌های ثبت‌شده داشته باشد و اکثر گوشی‌های هوشمند به‌صورت پیش‌فرض به ابزار لازم براي ویرایش تصویر مجهز شده‌اند. حتی می‌توانید از افکت‌های تصویری مختلف نیز برای جذاب‌تر کردن عکس‌های خود استفاده کنید.

7-      لنز دوربین خود را تمیز نگه دارید. البته این موضوع یک قانون کلی برای ثبت عکس است و به عکاسی سلفی محدود نمی‌شود.

  

لذا علاقه‌مندان می‎توانند در ایام برگزاری بیستمین نمایشگاه الکامپ هر روز از ساعت 9 تا 16 ضمن مراجعه به سالن 40-A و بازدید از غرفه ایدکو در این مسابقه هیجان‌انگیز نیز شرکت نمایند و از جوایز ارزنده اعلام شده بهره‌مند شوند.