ابزار محافظتی کسپرسکی برای امنیت وب‌کم شما

06 تیر 1395 ابزار محافظتی کسپرسکی برای امنیت وب‌کم شما

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران) مطمئن ترین راه برای جلوگیری از پراکنده شدن عکس ها و ویدئوهای شما از طریق وب‌کم (دوربین)، قرار دادن پوشش لنز برای آن است. بسیاری از افراد بخاطر ترسی که ناشی از داستان های ترسناک در خصوص فعال کردن وب‌کم های متصل به سیستمها توسط بد افزارها جهت جاسوسی دارند، این کار را انجام می دهند.

اما افرادی که واقعا از وب‌کم خود برای تماس های شخصی، ویدئو کنفرانس کاری، یا به هر دلیلی استفاده می کنند ممکن است نخواهند قسمت وب‌کم را با نوار چسب، استیکر یا هرچیز دیگری بپوشانند. یا اینکه فراموش کرده باشند بعد از استفاده از وب‌کم ، چسب آن را بچسبانند.

راهکارهای امنیتی ما در این مسئله، Kaspersky Internet Security و Kaspersky Total Security  است که می تواند به حفاظت حریم شخصی شما در تمام مسائل از جمله وب‌کم که اجازه می هد دوربین به عنوان یک دستگاه جاسوسی محسوب شود، کمک کند. محافظت کننده دوربین کسپرسکی هم برای کامپیوتر شخصی و هم مک در دسترس است.

به طور پیش فرض این نرم افزار، دسترسی غیر مجاز وب‌کم را مسدود می کند و قبل از اینکه بخواهد دسترسی وب‌کم را آزاد کند از کاربر اجازه می گیرد. برای اطلاعات بیشتر و تنظیمات دستورالعمل این مقاله را مطالعه فرمایید.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.