• صفحه نخست
  • مقالات
  • رفع مشکل آنتی ویروس بعد از نصب به روز رسانی امنیتی Microsoft شماره 2823324
نویسنده : محمد جواد محبی | تعداد بازدید : 4600 | تاریخ : ۱۳۹۲/۱/۲۴

رفع مشکل آنتی ویروس بعد از نصب به روز رسانی امنیتی Microsoft شماره 2823324

در تاریخ 8 آوریل 2013 پس از نصب Update امنیتتی شرکت ماکروسافت،‌ نسخه 6 آنتی ویروس کسپرسکی دچار مشکل شده است که در این مقاله نحوه برطرف کردن مشکل توضیح داده خواهد شد.

در تاریخ 8 آوریل 2013 پس از نصب Update امنیتتی شرکت ماکروسافت شماره (KB2823324)،‌ نسخه 6 آنتی ویروس کسپرسکی دچار مشکل شده است که در ادامه نحوه برطرف کردن مشکل توضیح داده خواهد شد.

 

این مشکل به یکی از دو صورت زیر رخ داده است:

1- بر روی سیستم هایی که نسخه ها آنتی ویروس ورژن 6.0.4.1424 و 6.0.4.1611 و نسخه KES 8.1.0.831 نصب است هر بار که سیستم عامل بالا می آید chkdsk اجرا می شود و شروع به check کردن disk می کند.

2- بر روی سیستم هایی که نسخه ها آنتی ویروس ورژن 6.0.4.1424 و 6.0.4.1611 آنتی ویروس پیغام زیر را می دهد و همه امکانات آنتی ویروس از کار می افتند:

       "Your license is not valid. Protection disabled"

 

 

برای برطرف کردن این مشکل شما باید Update شماره KB2823324 را Uninstall کنید.

 

 

 

راه حل 1: uninstall به صورت دستی

 


برای Uninstall کردن این Update به از ControllPanel به گزینه Programs رفته و در آن قسمت بر روی View Installed updates کلیک کنید.

سپس Security Update for Microsoft Windows (KB2823324) را انتخاب کنید و روی دکمه Uninstall کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

راه حل ۲: Uninstall از طریق دستورات خط فرمان در یک Script

 

 


اگر نیاز به این دارید که این دستور را بر روی تعداد زیادی از کامپیوتر ها اجرا کنید می توانید از Script زیر استفاده کنید.

 

wusa.exe /uninstall /kb:2823324 /quiet /norestart

 

 

در صورتی می خواهید بر روی همه کامپیوتر های تحت کنترل آنتی ویروس این دستور را به صورت remote اجرا کنید:

- ابتدا دستورات بالا را در یک فایل با پسوند bat ذخیره کنید

- بر روی کنسول مدیریتی کسپرسکی یک Installation Package جدید بسازید. برای ساختن آن می توانید از لینک http://support.kaspersky.com/7622 استفاده کنید.

- پس از ایجاد Installation package شما می توانید Task مربوط را ساخته و Package مربوطه را بر روی کامپیوتر های مورد نظر اجرا کنید.

 

 

 

 

 

برای دیدن سایر راه حل های شرکت Microsoft می توانید به لینک http://support.microsoft.com/kb/2839011/en-us مراجعه کنید

 

دیدگاه خود را بیان نمایید
نام *  
ایمیل (منتشر نمی شود ) *
یادداشت *