فروش شگفت انگیز ایدکو و کسپرسکی

23 مرداد 1395 فروش شگفت انگیز ایدکو و کسپرسکی

ایدکو تابستان امسال یک اینترنت سکیوریتی 5 کاربره به همه خریداران اینترنت سکیوریتی تک‌کاربره هدیه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی ایدکو، نماینده رسمی کسپرسکی در ایران، از روز سه‌شنبه نوزدهم مردادماه 95 در ازای خرید هر اینترنت سکیوریتی تک‌کاربره به مشتریان خود یک اینترنت سکیوریتی 5 کاربره هدیه می‌دهد. برای دریافت هدیۀ خود اینجا کلیک کنید.

هیچ شکی نیست که تأمین امنیت همه دستگاه‌های خانگی اعم از موبایل، تبلت، تلفن هوشمند و کامپیوتر دسکتاپ کاری پرهزینه و البته دشوار است. جایی که باید برای هرکدام از این دستگاه‌ها، یک لایسنس جداگانه بخریم و در مورد هرکدام نگران تاریخ پایان استفاده و منقضی شدن آن باشیم. اما با اینترنت سکیوریتی 5 کاربره کسپرسکی همه این دستگاه‌ها با یک لایسنس واحد و قیمتی مناسب موردحفاظت قرار می‌گیرند.

حالا و در این تابستان، همه این‌ها را می‌توان به‌رایگان به دست آورد. جاییکه یک مساوی پنج می‌شود و می‌توان با خرید یک لایسنس اینترنت سکیوریتی تک‌کاربره، اینترنت سکیوریتی 5 کاربره را هدیه گرفت.

شرکت ایدکو همواره در راستای مشتری مداری در کنار ارائه محصولات به‌روز و ایمن کسپرسکی علاوه بر کمک به ارتقای امنیت حریم شخصی مشتریان در دنیای مجازی با اعدام تخفیف‌های ویژه و شگفت‌انگیز سعی در تقویت روابط خود با مشتریان و خریداران دارد.

پس ازآنجایی‌که فرصت برخورداری از این هدیه محدود است پیشنهاد می‌شود علاقه‌مندان برای برخورداری از این امکان هرچه سریع‌تر نسبت به خرید این محصول از طریق بخش فروش شگفت انگیز کسپرسکی در ایران اقدام کنند.

مقابله با همه تهدیدات اینترنتی، حفاظت از حریم خصوصی، تأمین امنیت امور بانکی و خرید آنلاین، حفظ حریم خصوصی کودکان و حفاظت از 5 دستگاه با خرید یک لایسنس، تنها بخشی از آن چیزی است که با خرید اینترنت سکیوریتی کسپرسکی به دست می‌آورید.

برای استفاده از این فرصت طلایی و پیوستن به خانواده کاربران کسپرسکی کافیست به فهرست نمایندگان معتبر در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان مراجعه نمایید.

ایدکو تصریح کمی کند که این تخفیف صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نخواهند داشت و نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین از طریق درج بنر و خبر این شرکت را در اطلاع‌رسانی وسیع‌تر و دسترسی آسان خریداران به اطلاعات مربوطه یاری خواهند کرد.

گفتنی است، شرکت ایدکو در سال 2015، جایزه برترین نماینده سال کسپرسکی را در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به دست آورده بود. ارائه بهترین پشتیبانی فنی و رشد کیفیت آن با استاندارد جهانی، راه‌اندازی مرکز آموزش رسمی کسپرسکی در ایران و معرفی راهکارهای امنیت صنعتی کسپرسکی از ویژگی‌های متمایز ایدکو در خاورمیانه است. همچنین این شرکت در سال 2012 نیز به‌عنوان بهترین توزیع‌کننده آنلاین کسپرسکی در منطقه Emerging Market انتخاب‌شده بود.