ICC 2014 و تندیس قدردانی برای مشتریان ایدکو

25 مرداد 1393 ICC 2014 و تندیس قدردانی برای مشتریان ایدکو

یکم مرداد ماه سال جاری، شرکت ایدکو با حضور جمعی از سازمان ها و نهادهای بخش دولتی و خصوصی، اعضای هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای و جمعی از اصحاب رسانه، در هتل پارسیان آزادی از مشتریان خود طی مراسم باشکوهی تقدیر کرد.

براساس این گزارش، ایدکو در نهمین سال فعالیت ، تندیس قدردانی و سپاس خود را به شرکت ها و سازمان هایی که به طور مستمر از خدمات شرکت استفاده نموده و ایدکو را همانند یک شریک تجاری در کنار خود دیده اند، اهدا نمود.

در این مراسم سینا بقایی مدیر عامل شرکت ایدکو، پس از پخش فیلمی از وضعیت امنیت فناوری اطلاعات در جهان و اشاره ای به فعالیت های شرکت از زبان مشتریان، به تشریح  فعالیت های شرکت پرداخت.

وی خاطرنشان کرد ، ما معتقدیم باید ارتباطمان را با مشتریان را به گونه ای تنظیم نماییم، که سازمان ها ایدکو را به عنوان یک شریک تجاری و نه پیمانکار صرف تلقی کنند. نگاه ما به امنیت اطلاعات، نگاهی همه جانبه است که در آن منافع مشتری اولویت نخست و وفاداری به تعهدات مهم ترین رکن فعالیت است.

بقایی همچنین با تاکید بر اینکه ارائه مشاوره فنی صحیح، ارائه آموزش های لازم و در ادامه ارائه خدمات پس از فروش مناسب از تعهدات دائمی ایدکو به مشتریان است، افزود: هیچگاه خود را محدود و منحصر به آنچه گفته شد نمی دانیم و همواره در تلاش برای بهبود و رسیدن به تعالی هرچه بیشتر هستیم.

در ادامه مراسم نیز یک مسابقه گروهی برگزار شد که در این مسابقه همه اعضای حاضر بر سر یک میز، به صورت جمعی باید در یک مسابقه شرکت می کردند که این مسابقه نمادی از مدل کار تیمی ایدکو با همراهی خانواده مشتریانش بود.