اولین برنده جشنواره تابستانه کسپرسکی آنلاین معرفی شد!

17 شهریور 1393 اولین برنده جشنواره تابستانه کسپرسکی آنلاین معرفی شد!

اولین برنده جشنواره تابستانه کسپرسکی آنلاین معرفی شد!

جشنواره چمدان ها را ببندید

با خرید محصولات کسپرسکی آنلاین، شانس خود را برای برنده شدن در جشنواره "چمدان ها را ببندید" امتحان کنید.

به گزارش روابط عمومی ایدکو، کلیه خریداران محصولات مختلف کسپرسکی اعم از خانگی، ادارات کوچک و شرکت های بزرگ که از 10 مرداد ماه لغایت 10 مهر ماه اقدام به خرید اینترنتی نمایند، در قرعه کشی سفر به جزیره زیبای کیش شرکت خواهند کرد.

شرکت ایدکو، توزیع کننده محصولات کسپرسکی آنلاین صبح روز گذشته با انجام اولین قرعه کشی جشنواره "چمدان ها را ببندید" برنده اصلی ماه اول این جشنواره را انتخاب نمود. این خریدار، یکی از خریداران و شهروندان تهرانی میباشد که با خرید یک عدد کسپرسکی ناب 3،0 برنده سفر به جزیره زیبای کیش به اتفاق یک همراه گردیده است.

شرکت ایدکو همچنین خاطرنشان کرد: قرعه کشی ماه دوم این جشنواره نیز در نیمه مهرماه انجام خواهد شد و برندگان بر روی سایت کسپرسکی آنلاین (به نشانی www.irkaspersky.com)  و سایت سایر نمایندگان آنلاین معرفی میگردند.

این گزارش می افزاید: نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین از طریق درج بنر، خبر اعلام فروش ویژه و ایجاد بخش نمایش نتایج قرعه کشی به همراه درج نام برندگان، این شرکت را در اطلاع رسانی وسیع تر و دسترسی آسان خریداران به نتایج قرعه کشی یاری خواهند نمود. لازم به ذکر است، برای خرید هر محصول یک ساله یک امتیاز و هر محصول دو ساله سه امتیاز در نظر گرفته خواهد شد همانگونه که در قرعه کشی اخیر این جشنواره نیز این نکته لحاظ گردید و خریدهای محصولات دوساله از شانسی سه برابر برخوردار بودند. شرکت ایدکو تصریح کرده است که این جشنواره صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نخواهند داشت.

برهمین اساس، جوایزی که برای برندگان درنظر گرفته شده عبارت است از: سفر به جزیره زیبای کیش برای یک نفر به اتفاق یک همراه در هر ماه، که قرعه کشی برای هرکدام از سفرها در نیمه ماه های شهریور و مهر انجام خواهد گرفت.

گفتنی است جشنواره خرید "چمدان ها را ببندید" به مدت دو ماه و تا دهم مهر ماه برپا بوده و خریداران از هرکدام از نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین که خرید خود را انجام دهند، در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد. فهرست نمایندگان معتبر در  نشانی www.irkaspersky.com  و درقسمت "نمایندگان" قابل دسترس می باشد.