کسپرسکی در «یلدای شگفت‌انگیز» همراه شماست

30 آذر 1395 کسپرسکی در «یلدای شگفت‌انگیز» همراه شماست

شرکت ایدکو، توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه در آستانه سال 2017 با تخفیف‌های ویژه کسپرسکی، «یلدای شگفت‌انگیز» را پیشکش ایرانیان می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت به‌عنوان توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، هم‌زمان با شب یلدا و در آستانه سال نو میلادی، آنتی‌ویروس کسپرسکی را با تخفیف تا 50 درصدی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

کاربران می توانند با مراجعه به آدرس http://irkaspersky.com/yalda95 به خرید این محصول در فروش ویژه اقدام نمایند.

 این گزارش می‌افزاید که «یلدای شگفت‌انگیز» مشتریان ایدکو از امروز، سه‌شنبه 30 آذرماه آغاز می‌شود و تا شنبه 11 دی‌ماه که هم‌زمان با روز پایانی سال 2016 است، ادامه دارد. افرادی که از یلدا تا شب جشن سال نوی میلادی نسبت به خرید این محصول از کسپرسکی آنلاین اقدام کنند از این تخفیف ویژه برخوردار می‌شوند.

 طبق این گزارش محصولات کسپرسکی که تاکنون مورد استقبال مشتریان ایرانی بوده‌است همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین محصولات موردنظر خود را خریداری کرده و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه امنیت اطلاعات بهره گیرند.

 ایدکو همواره با ارائه جدیدترین محصولات کسپرسکی در سطح کشور سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد تا همگام با فناوری‌های امنیتی روز دنیا، فضای مجازی را با کمترین دغدغه‌ای بابت مصونیت حریم شخصی و شغلی خود تجربه کنند و در این مسیر همواره از ‌مناسبت‌های مختلف که ریشه در فرهنگ ایرانی و مذهبی دارند نیز به‌منظور ایجاد فرصت‌های جذاب برای مشتریان استفاده کرده‌است.

فهرست فروشگاه‌های اینترنتی مجاز نیز در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان قابل دسترس است.