اسامی برندگان جشنواره بهار میلیونی کسپرسکی آنلاین

15 اردیبهشت 1394 اسامی برندگان جشنواره بهار میلیونی کسپرسکی آنلاین

 به گزارش روابط عمومی ایدکو، کلیه خریداران محصولات کسپرسکی توتال سکیوریتی، کسپرسکی اینترنت سکیوریتی2015، کسپرسکی آنتی ویروس 2015 که از دوازدهم اسفندماه 1393 لغایت سی و یکم فروردین ماه 1394، اقدام به خرید این سه محصول امنیتی از محصولات کسپرسکی در قرعه‌کشی‌ چهار کارت هدیه شرکت داشتند. لذا شرکت ایدکو، ضمن انجام قرعه کشی در هفته جاری چهار خریدار برنده را به شرح زیر معرفی می‌نماید:

 

نفر اول،

جناب آقای حامد الماسی از تهران،

خریدار کسپرسکی توتال سکیوریتی – 1 کاربره، 1 ساله

برنده کارت هدیه 10 میلیون ریالی

نفر دوم،

جناب آقای بهمن طوطیایی از تهران،

خریدار کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2015 – 2 کاربره، 1 ساله

برنده کارت هدیه 5 میلیون ریالی

نفر سوم،

جناب آقای علی طوسی از خراسان رضوی،

خریدار کسپرسکی آنتی ویروس 2015 – 1 کاربره، 1 ساله

برنده کارت هدیه 2.5 میلیون ریالی

نفر چهارم،

جناب آقای موسی زیوری از تهران،

خریدار کسپرسکی آنتی ویروس 2015 – 1 کاربره، 1 ساله

برنده کارت هدیه 2.5 میلیون ریالی

 

این گزارش می افزاید: نمایندگان مجاز کسپرسکی آنلاین از طریق درج بنر، خبر اعلام فروش ویژه و ایجاد بخش نمایش نتایج قرعه کشی به همراه درج نام برندگان، این شرکت را در اطلاع رسانی وسیع تر و دسترسی آسان خریداران به نتایج قرعه کشی یاری خواهند نمود. لازم به ذکر است، طبق شرایط و اطلاع رسانی‌های قرعه‌کشی برای خرید هر محصول یک ساله یک امتیاز و هر محصول دو ساله سه امتیاز لحاظ گردیده و بدین ترتیب خریدهای محصولات دوساله از شانسی سه برابر در این قرعه‌کشی برخوردار بودند. شرکت ایدکو تصریح کرده است که این جشنواره صرفاً برای خریداران نهایی محصولات بوده و فروشندگان در آن حضور نخواهند داشت.

گفتنی است جشنواره فروش "بهار میلیونی" به مدت تقریباً دو ماه برپا بوده و کلیه خریداران اعم از افرادی که از طریق کانال رسمی فروش محصولات کسپرسکی خرید نمودند و همچنین خریداران محصولات کسپرسکی از طریق تمامی نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین در این قرعه‌کشی‌ شرکت داشتند. فهرست نمایندگان معتبر نیز در  نشانی www.irkaspersky.com  و در قسمت "نمایندگان" قابل دسترس می باشد.

اسامی و تصاویر برندگان جشنواره در یک نگاه:

 کسپرسکی, امنیت, ایدکو, جشنواره, بهار میلیونی, فروش ویژه, جایزه نقدی, کارت هدیه