لابراتوار کسپرسکی از استراتژی‌ جامع خود به منظور شفاف‌سازی محصولات رونمایی می‌کند

03 آبان 1396 لابراتوار کسپرسکی از استراتژی‌ جامع خود به منظور شفاف‌سازی محصولات رونمایی می‌کند

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ لابراتوار کسپرسکی استراتژی جامعی را به منظور شفاف سازی  محصولات امنیتی خود معرفی نمود: 

  • بازنگری سورس کدها به صورت مستقل

همزمان با شروع سه ماه اول سال 2018،  بازنگری توسط یک شرکت سنجش اعتبار بین المللی صورت خواهد گرفت.

  • بازنگری از فرآیندهای داخلی به صورت مستقل

صحت راهکارهای امنیتی و فرایندهای ما از این طریق تایید خواهد شد.

  • ایجاد سه مرکز جهانی شفافیت سنجی در طی سه سال

مشتریان، بخش های دولتی و سازمان های مربوطه به منظور بازنگری سورس کد، آپدیت کد و قوانین شناسایی تهدیدات آگاه خواهند شد.

اولین مرکز جهانی شفافیت سنجی در سال 2018 و 3 مرکز دیگر تا سال 2020 در آسیا، اروپا و ایالات متحده آمریکا ایجاد خواهند شد.

  • افزایش پاداش به منظور کشف خطایابی و آسیب پذیری در محصولات لابراتوار کسپرسکی

برای کشف و شناسایی هر آسیب پذیری در محصولات اصلی لابراتوار کسپرسکی تا سقف 100 هزار دلار در نظر گرفته شده است.  

 

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.