کسپرسکی یک ساله بخرید، دو ساله هدیه بگیرید

05 خرداد 1397 کسپرسکی یک ساله بخرید، دو ساله هدیه بگیرید

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛شرکت ایدکو، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، ماه رمضان را در قالب جشنواره «کسپرسکی یک ساله بخرید، دو ساله هدیه بگیرید» در کنار مشتریان خواهدبود.

به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت به‌عنوان توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه از شنبه 5 خرداد ماه تا 24 خرداد ماه این فرصت استثنایی را در اختیار مشتریان کسپرسکی آنلاین قرار می‌دهد. مشتریان می توانند در فرصت مذکور اینترنت سکیوریتی 1 کاربره ی 2ساله را به ازای خرید هر لایسنس اینترنت سکیوریتی 1 کاربره 1 ساله کسپرسکی هدیه گیرند.

برای بهره مندی از این تخفیف از لینک زیر اقدام نمایید:

http://irkaspersky.com/ramadan97

آنتی‌ویروس کسپرسکی که جایزه‌های متعددی را در پرونده خود دارد و از آزمون‌های متعددی سربلند بیرون آمده‌است، کار مقابله با خطرات دیجیتالی را آسان می‌کند بدون آنکه از سرعت رایانه بکاهد. محافظت در برابر ویروس‌ها و ابزارهای جاسوسی، کمک به عملکرد درست و بهینه رایانه و کنترل آسان امنیت به‌صورت آنلاین از ویژگی‌هایی است که کاربران در آنتی‌ویروس 2018 کسپرسکی تجربه می‌کنند.  

طبق این گزارش محصولات کسپرسکی که تاکنون مورد استقبال مشتریان ایرانی بوده‌است همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین و از طریق این لینک محصولات موردنظر خود را خریداری کرده و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه امنیت اطلاعات بهره گیرند.  

   منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.