چگونه می توانیم دستگاه خود را از راه دور کنترل کنیم؟

29 دی 1395 چگونه می توانیم دستگاه خود را از راه دور کنترل کنیم؟

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده ی محصولات کسپرسکی در ایران) بسیاری از ما در طول روز از چند دستگاه استفاده می کنیم، از لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی برای کار استفاده می کنیم، تبلت را برای گشت و گذار در وب به کار می گیریم و البته یک گوشی هوشمند که یار و یاور ما است. اگر بخواهیم از دور به این قضیه نگاه کنیم در هر خانواده تعداد زیادی دستگاه وجود دارد که هر کدام از آن ها نیازمند سطح بالایی از امنیت هستند.

برای صرفه جویی در زمان خود، شما می توانید تمام دستگاه های خود را از طریق پورتال My Kaspersky مدیریت کنید، که در آن شما می توانید تمام دستگاه های خود را از وجود هرگونه تهدید بررسی کنید و آنتی ویروس را بروزرسانی کنید و چیزهای دیگرو بیشتر را فراگیرید.

تنها با چند کلیک می توانید اینترنت سکیوریتی کسپرسکی را به My Kaspersky متصل کنید.

  1. بر روی Protect all devices در پنجره ی اصلی کلیک کنید.
  2. بر روی Connect my PC to My Kaspersky کلیک کنید.
  3. به My Kaspersky وارد شوید و در صورتی که تا به حال حسابی ایجاد نکرده اید، ثبت نام یا همان sign up کنید.

حالا می توانید آنتی ویروس خود را برای آپدیت های دیتابیس یا اسکن تمام دستگاه های متصل به طور جداگانه به کار بگیرید. یا که به طور همزمان و تنها با یک کلیک همه را اسکن کنید.

و البته تمام ویژگی ها در این خلاصه نمی شود، شما می توانید از موارد زیر هم بهره ببرید.

  • اطلاعات لایسنس و تاریخ انقضا را بررسی کنید.
  • از راه دور دستگاه موبایل خود را قفل، مکان آن را ردیابی کنید و در هنگامی که دستگاه شما به سرقت می رود یا که گم می شود می توانید از اطلاعات خود محافظت کنید.
  • از کودکان خود مقابل خطرات ناشی از برنامه های مخرب و وب سایت های نامناسب محافظت کنید.

    منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

    *  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.