ویژگی های افزونه مرورگر در راهکارهای امنیتی کسپرسکی

18 اسفند 1395 ویژگی های افزونه مرورگر در راهکارهای امنیتی کسپرسکی

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران) در زندگی دلخوشی های کوچکی مثل لذت نوشیدن چای دلچسب در فنجان مورد علاقه، پوشیدن کفش های راحت، یا تماشای یک گل در کنار پنجره و استفاده از ویژگی افزونه مرورگر در Kaspersky Protection وجود دارد، که باعث دلگرمی ما می شوند. محافظت از رمز عبور و شماره کارت ها، اطلاعاتی که می توانند فاش شوند و جلوگیری از ورود به وب سایت های مخرب از وظایف این برنامه ی کوچک است که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم:

Kaspersky Protection زیر مجموعه ای از اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی کسپرسکی است. این برنامه به صورت خودکار بر روی اینترنت اکسپورر، گوگل کروم و موزیلا نصب می شود و در صورتی که مایل نباشید این افزونه بر روی مرورگر شما اجرا نشود؛ می توانید آن را غیر فعال کنید. علاوه بر ویژگی های فوق، Kaspersky Protection ماژول های ویژه ای دارد که بنرهای تبلیغاتی مزاحم را مسدود می کند، اطلاعات خصوصی شما را در برابر داده کاوی یا باز کردن صفحه کلید مجازی روی صفحه نمایش محافظت می کند.

در صورتیکه  افزونه های Kaspersky Protection را حذف کرده اید و مایلید که دوباره آن را بازگرداند؛ می توانید در ادامه ما را دنبال کنید:
صفحه ی زیر چگونگی فعال شدن آنتی بنر و حذف تبلیغات مزاحم را نشان می دهد.

در این قسمت چگونگی نصب شدن Protection را برای جلوگیری از داده کاوی مشاهده می کنید. هنگامی که راه اندازی آن را به اتمام رساندید؛ دیگر وب سایت ها و آژانس های تبلیغاتی آنلاین قادر به جمع آوری اطلاعات شخصی شما به منظور ساخت پروفایل شخصی از شما و استفاده از آن ها برای اهداف تبلیغات نخواهند بود.

و اما در آخر در این قسمت شما می توانید فورا صفحه کلید صفحه ی نمایش خود را با کمک Kaspersky Protection باز کنید. صفحه کلید مجازی به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات مالی خود را در امنیت کامل وارد کنید و از سرقت های کی لاگر جلوگیری کنید.

 منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.