رهایی از کلمات عبور تکراری تنها با چند کلیک در پسورد منیجر کسپرسکی این بار برای iOS و مک بوک

21 اسفند 1395 رهایی از کلمات عبور تکراری تنها با چند کلیک در پسورد منیجر کسپرسکی این بار برای iOS و مک بوک

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران) مدیریت رمز عبور یکی از ضروری ترین و البته آزار دهنده ترین اقدامات امنیتی است که هر کاربر باید برای حساب کاربری خود در نظر بگیرد. مسلما رمزعبورهای ساده به راحتی به خاطر سپرده می شوند، اما امنیت آن ها چه می شود؟ طبیعی است که نا امن هستند؛ رمزهای عبور طولانی و قوی سخت به خاطر می مانند ، به خصوص اینکه شما آن ها را منحصربفرد و در امنیت بالا ایجاد کرده باشید.

از زمانی که گوشی های هوشمند آمده اند، رمزهای عبور بیشتر از قبل موجب تکدر خاطر ما شده است، علاوه بر به خاطر سپردن دشوار کلمات عبور قوی و منحصر بفرد، استفاده ی آنها در صفحه کلید کوچک صفحه ی نمایش دستگاه های تلفن همراه کاری دشوار است. ما برای این مشکل راهکاری آسان را با نام پسور منیجر کسپرسکی ارائه کرده ایم.

هرگز رمز عبور خود را فراموش نخواهید کرد

مدیریت رمز عبورها باعث می شود تا زندگی برای ما آسان تر شود: به جای حفظ کردن تعداد زیادی از کلمات عبور برای انواع حساب های کاربری، تنها کافی است که رمز عبور اصلی را به خاطر بسپارید. در واقع نیاز نیست که برای هربار وارد شدن به پسورد منیجر کسپرسکی هم رمز عبور وارد کنید: برنامه ی ما از Touch ID پشتیبانی می کند. بنابراین برای ورود شما به این برنامه روی سیستم های مک بوک، آیپد و آیفون، سنسور اثر انگشت شما نیاز است.

رهایی از 123456 و کلمات عبور تکراری تنها با چند کلیک

در این قسمت یک حالت کاربردی برای پسورد منیجر کسپرسکی وجود دارد: شما می توانید رمز عبور خود را توسط همین برنامه چک کنید: تنها کافی است بر روی دکمه ی Check Password Security کلیک کنید و مشاهده کنید که برنامه به شما پسودهایی که خوب هستند و رمز عبورهایی که نیاز دارند تا قویتر شوند را اعلام می کند.

در صورتیکه برای شما پیدا کردن و ابداع یک کلمه ی عبور سخت است، می توانید بر روی دکمه ی تولید کننده ی رمز عبور کلیک کنید؛ این تولید کننده به صورت تصادفی رمزعبوری قوی و تایید شده را برای شما انتخاب می کند. رمز عبور ساخته شده توسط مولد به طور پیش فرض 12 کاراکتر دارد که شامل حروف کوچک و بزرگ، اعداد و کاراکترهای خاص می باشد. ما فکر می کنیم که رمز عبور ساخته شده توسط مولد رمز عبور برای کاربران کاملا امن و کافی خواهد بود. اما در صورتیکه شما رمز عبوری قویتر نیاز داشتید می توانید آن را تا 99 کاراکتر طولانی تر کنید.


شکنجه ی صفحه ی کلید بر روی صفحه ی نمایش

برنامه ی پسورد منیجر کسپرسکی یک برنامه ی ابر است. این بدان معنی است که شما به هیچ وجه نیازی به تایپ کردن رمزعبورهای طولانی و پیچیده بر وری صفحه ی نمایش کوچک صفحه کلید نخواهید داشت. فقط نیاز است که پسورد منیجر کسپرسکی را هم بر روی لپ تاپ خود هم بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و از صفحه کلیدی بزرگتر و راحت تر برای وارد کردن کلمات عبوری که قصد دارید تا آن ها را ذخیره کنید، استفاده کنید.

علاوه بر این شما می توانید برای دسترسی و ویرایش رمزعبور خود از وب سایت  My.Kaspersky.com استفاده کنید. استفاده از این وب سایت در زمانی که شما از لپ تاپ خود دور هستید کاربردی است.

نیازی به گفتن نیست، اما خوب است که بدانید تمام رمزعبورهای شما هم بر روی دستگاه شما و هم بر روی ابرها، رمزنگاری و سپس ذخیره می شوند.

شما می توانید برای استفاده از این برنامه هم آن را در راهکار امنیتی توتال سکیوریتی کسپرسکی و هم آن را به صورت جداگانه در برنامه ی پسورد منیجر کسپرسکی بیابید. همچنین می توانید پسورد منیجر کسپرسکی را برای سیستم عامل ios در این قسمت دانلود کنید.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.