مرورگر امن کسپرسکی: اپلیکیشنی رایگان برای امنیت بیشتر کاربران آیفون و آیپد

18 اردیبهشت 1396 مرورگر امن کسپرسکی: اپلیکیشنی رایگان برای امنیت بیشتر کاربران آیفون و آیپد

  روابط عمومی شرکت ایدکو(توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ بیشتر والدین از تک تک لحظه های وب گردی فرزندانشان احساس نگرانی می کنند و نمی توانند منکر این قضیه بشوند. از آنجایی که دنیای سایبری پر از محتوای مختلف است نمیتوان تمام این محتوا را برای کودکان مناسب دانست. اما بدتر ازآن موضوع اصلی وبگردی کودکان با آیفون و آیپد خودشان است. همانطور که می دانید سیستم عامل iOS هیچ گونه آنتی ویروس و راه محافظتی را برای دستگاه های خود ندارد و به همین دلیل ترس همیشگی برای والدین نسبت به این مسئله وجود دارد. اما لابراتوار کسپرسکی خبر خوبی برای تمام والدین دارد: راهکار امنیتی مرورگر امن کسپرسکی برای سیستم عامل iOS همانند محافظی قوی عمل می کند.

در این مقاله ما به شما توضیح می دهیم که این اپلیکیشن چگونه شما و فرزندانتان را به طور کامل از حملات فیشینگ و سایت های مخرب محافظت می کند و دسترسی به محتوای ناخواسته را تا حد زیادی محدود می کند.

اجتناب از محتوای ناخواسته با مرورگر امن کسپرسکی

در مرورگر امن کسپرسکی شما می توانید مواردی را همچون محتوای بزرگسالان، نرم افزارها، صوت ها، ویدئوهای مبتذل، سایت های مربوط به الکل، دخانیات و مواد مخدر، خشونت، دشنام ها، قمار و بازی های نامناسب و غیره را مسدود کنید.

پس از راه اندازی این اپلیکیشن شما می توانید مواردی را که مایلید تا آن ها را مسدود کنید انتخاب کنید. نصب این نرم افزار کاملا راحت است و همه چیز در آن واضح است، اما در صورتیکه در قسمتی از آن به مشکل برخوردید کافی است به این قسمت مراجعه کنید.

مرورگر امن کسپرسکی اپلیکیشنی رایگان است. شما می توانید این اَپ را از این قسمت دانلود کنید.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.