انتشار آنتی ویروس رایگان کسپرسکی برای کاربران سراسر جهان

07 مرداد 1396 انتشار آنتی ویروس رایگان کسپرسکی برای کاربران سراسر جهان

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران) شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا تمامی محصولات امنیتی لابراتوار کسپرسکی هزینه بر هستند و نمی توان هیچ یک از آن ها را به غیر از نسخه های آزمایشی رایگان دریافت نمود. همانطور که حدس می زنید مقاله ی امروز ما در رابطه با نسخه ی رایگان محصول امنیتی لابراتوار کسپرسکی است. این محصول کاملا رایگان است و تمامی خبرها در این باره صحت دارند. تمامی کاربران می توانند نسخه ی رایگان را استفاده و از امنیت بالای آن برخوردار شوند.

در ادامه ویژگی های آنتی ویروس رایگان را شرح خواهیم داد:

  • آنتی ویروس رایگان کسپرسکی از امنیت بالایی برخوردار است و ویژگی های زیادی دارد اما در هر صورت با نسخه های پولی اش رقابت نخواهد کرد. نسخه های پولی راهکارهای لابراتوار کسپرسکی ویژگی هایی همچون کنترل والدین، محافظت از پرداخت های آنلاین، و البته ارتباط امن را شامل می شود که کاربران به ازای این ویژگی ها مبلغی را هزینه می کنند.

  • کاربران بسیاری وجود دارند که تمایلی برای هزینه ی این مبلغ ندارند و امنیت تا حد کم برای آن ها کافی است، این کاربران اغلب به محافظت هایی که بر روی ویندوز آن ها نصب شده است بسنده می کنند یا که از آنتی ویروس های رایگان ناشناخته ای استفاده می کنند که امنیت آن ها به هیچ وجه تضمین شده نیست.
  • ما امیدواریم که با انتشار نسخه ی رایگان کسپرسکی امنیت بیشتر کاربران هم افزایش یابد و بتوانند در فضای مجازی با نهایت امنیت به وب گردی خود ادامه دهند و طعمه ی مجرمان نشوند.

سال گذشته این محصول رایگان در کشورهای روسیه، اوکراین، بلاروس، چین و همچنین کشورهای شمال اروپا ( دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند) مورد استفاده قرار گرفت. ما با قطعیت تمام می گوییم که این نسخه میلیون ها بار نصب شد و این عمل به میزان قابل توجهی افزایش یافت. هدف ما تنها برقراری امنیت در سراسر اینترنت است و ما به چیزی غیر از آن فکر نمی کنیم. در هر صورت به لطف نسخه ی رایگان کسپرسکی است که کاربران می توانند در اوج امنیت کارهای خود را انجام دهند و در برابر انواع حملات مخرب محافظت شوند.

ما نسخه ی رایگان کسپرسکی را در بیستمین سالروز فعالیت این کمپانی به طور رسمی آغاز و منتشر ساختیم!

قابل ذکر است که نسخه ی رایگان کسپرسکی به طور تدریجی در اختیار سایر کشورها قرار می گیرد. در ماه ژوئیه کاربران ساکن ایالات متحده ی آمریکا، کانادا و بسیاری از کشورهای منطقه آسیا و اقیانوس آرام، از جمله قزاقستان امکان استفاده ی رایگان از کسپرسکی را دارند. همچنین از ماه سپتامبر کشورهای هند، هنگ کنگ، شرق میانه، آفریقا، ترکیه و آمریکای لاتین قادر به استفاده از نسخه ی رایگان کسپرسکی خواهند بود. در ماه اکتبر نیز کشورهای اروپایی، ژاپن و کره ی جنوبی می توانند از آن بهره مند شوند. و اما در آخر ویتنام و تایلند در ماه نوامبر می توانند کسپرسکی رایگان را دریافت و از امنیت آن برخوردار شوند. ما بر این باور هستیم که بتوانیم تا پایان سال 2017 سراسر جهان را توسط این نسخه ی رایگان و کاربردی پوشش دهیم.

توضیحی مختصر در مورد نسخه ی رایگان کسپرسکی...

در این نسخه ی رایگان تمام آنچه که باید باشد وجود دارد. فایل ها و ایمیل ها در وب محافظت می شوند، آپدیت ها به طور منظم انجام می گیرد، امنیتی قوی برقرار می شود و غیره. این نسخه از شما به طور کامل محافظت می کند و شما می توانید به راحتی به گشت و گذار و وب گردی خود ادامه دهید. آیا این محافظت کافی نیست؟ بسیار خب باز هم ادامه می دهیم، فلش مموری و سایر ذخایر رسانه ای شما توسط این نسخه مورد بازبینی قرار می گیرند و البته در برابر حملات فیشینگ و فایل های آلوده محافظت خواهند شد. به طور خلاصه بخواهیم بگوییم تمام ضروریات امنیتی برای کاربران در این نسخه ی رایگان وجود دارد.

یک خبر خوب دیگر این است که نسخه ی رایگان کسپرسکی بسیار سبکتر از نسخه های دیگر کسپرسکی است و با سرعت بالایی قادر به اسکن سیستم کاربر خواهد بود. نسخه ی رایگان کسپرسکی را از اینجا دانلود کنید.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.