کدام راهکار امنیتی کسپرسکی برای شما بهترین گزینه است؟

07 بهمن 1396 کدام راهکار امنیتی کسپرسکی برای شما بهترین گزینه است؟

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛شاید فکر کنید که چرا لابراتوار کسپرسکی محصولات مختلفی را برای مصرف کنندگان خود ارائه داده است؟ در وب سایت کسپرسکی، توتال سکیوریتی کسپرسکی، اینترنت سکیوریتی کسپرسکی، آنتی ویروس کسپرسکی و راهکارهای دیگر وجود دارد. اما کدام یک را باید انتخاب کنیم؟ این موضوع به خیلی چیزها بستگی دارد.

کاربران مختلف انتظارات متفاوتی را از راهکارهای امنیتی دارند از همین رو ما راهکارهای امنیتی مختلفی را ایجاد کردیم تا بتواند جوابگوی تمام نیازهای کاربران باشد. ما در این مقاله توسط راهنمای اینفوگرافیک به شما کمک می کنیم تا راهکار مناسب را برای خود انتخاب کنید:

راهکارهای امنیتی کسپرسکی

امیدواریم که اینفوگرافیک به شما برای انتخابی مناسب کمک کرده باشد. برای انتخاب راهکار مناسب کافی است که با توجه به پیشنهادات اینفوگرافیک پیش رفته و گزینه ی مناسبی که قصد دارید تا از دستگاه های شما محافظت کند را نصب کنید.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.