خطا در لایسنس: هنگام از کار افتادن نرم افزار امنیتی کسپرسکی خود چه کار کنیم؟

13 تیر 1397 خطا در لایسنس: هنگام از کار افتادن نرم افزار امنیتی کسپرسکی خود چه کار کنیم؟

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ اگر در حال استفاده از راهکارهای امنیتیاینترنت سکیوریتی کسپرسکی،توتال سکیوریتی کسپرسکی، آنتی ویروس کسپرسکی یا حتی نسخه ی رایگان آن هستید و با یک پیام خطا با محتوای "Integrity violation" یا "Invalid key file" یا چیزهایی مشابه این ها دریافت کردید (به عنوان مثال پس از نصب محصول، آپدیت آن یا به آپدیت سیستم عامل)، در نظر داشته باشید که یک باگ یا نقص فنی وجود دارد که ما از آن مطلع بوده و در حال کار بر روی آن هستیم.

برای حل این مشکلات بایستی راهکار امنیتی خود را مجدد نصب کنید. در ادامه ما شما را برای انجام این کار راهنمایی می کنیم:

  1. قبل از اینکه لایسنس خود را پاک کنید توجه داشته باشید که کلید فعالسازی یا کد فعالسازی خود را در ایمیل مربوطه، بر روی یک کاغذ جداگانه، در حساب کسپرسکی خود یا اگر لایسنس خود را با جعبه خریدای کرده اید جعبه حضور فیزیکی داشته باشد. (البته در شرایط خاص می توانید مجدد برای درخواست ارسال کد فعالسازی اقدام نمایید).
  2. راهکار امنیتی خود را پاک کنید. برای انجام این کار کنترل پنل خود را باز کنید، Programs and Features را انتخاب کنید و سپس راهکار امنیتی خود را انتخاب و سپس دکمه ی حذف را بزنید. اگر قادر به حذف برنامه نیستید با همکاران ما در بخش فنی تماس بگیرید.
  3. به وب سایت کسپرسکی آنلاین بروید و راهکار امنیتی که حذف کردید را مجدد نصب کنید. 
  4. سیستم خود را مجدد راه اندازی کنید.
  5. سپس برنامه ی نصب شده را اجرا و دستور العمل نصب را دنبال کنید.
  6. با استفاده از کد فعالسازی راهکار امنیتی خود را فعال سازید.

هر مشکلی در رابطه با لایسنس بایستی حل گردد. اگر به هر دلیلی مشکل شما با موارد بالا حل نشد، اگر برای فعال سازی راهکار خود به مشکل برخوردید مشکل خود را از طریق شماره ی ثبت شده در وب سایت اصلی ما با همکاران فنی در میان بگذارید.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.