آگاه سازی امنیتی برای ادارات عمومی محلی (LPA)

25 تیر 1397 آگاه سازی امنیتی برای ادارات عمومی محلی (LPA)

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ محافظت سایبری تا چندی پیش تنها برای متخصصان امنیتی و گروه های حرفه ای حائذ اهمیت بود اما به تازگی این موضوع به یک موضوع اصلی تبدیل شده است که نه تنها کسب و کارها بلکه این موضوع مورد توجه ادارات عمومی و محلی نیز قرار گرفته است. این تحول در همه جا به ویژه در اتحادیه ی اروپا قابل توجه است. کمیسیون اروپا به تازگی پروژه ی COMPACT را که اختصار یافته ی (COmpetitive Methods to protect local Public Administration from Cyber security Threats) را برای کمک به ادارات محلی در جهت افزایش مقاومت در برابر حملات سایبری راه اندازی کرده است.

ما نیز به COMPACT به منظور افزایش آگاهی در زمینه ی امنیت کمک می کنیم.

خود پروژه ی COMPACT در واقع یک اکو سیستم جامع است که می تواند به عنوان یک پلتفرم برای به اشتراک گذاشتن دانش و بهترین شیوه ها، بحث و آموزش و نظارت مورد استفاده قرار گیرد. ادارات عمومی محلی اروپا (LPAs) قادر به دسترسی این پلتفرم ها خواهند بود. این پروژه همکاران و همراهان بسیاری دارد که با یکدیگر در ارتباط هستند. بخش ما یعنی کسپرسکی وظیفه ی آموزش های امنیتی را بر عهده دارد.

این وظیفه اهمیت بسیاری دارد زیرا که هر خطای انسانی پشت بسیاری از حوادث امنیتی وجود دارد که به ریزش و نشت اطلاعات منجر می شود. این خطاها به ریزش اطلاعات و در نهایت از بین رفتن اطلاعات شخصی ادارات عمومی محلی ختم خواهد شد. از همین رو به عنوان بخشی از مشارکت در این پروژه ما یک سناریوی محافظتی را با نام Kaspersky Interactive Protection را برای تمرکز ویژه در محافظت از اطلاعات شخصی چنین جایگاه هایی ایجاد کردیم. این سناریو با پروژه ی GDPR (قوانین محافظت از داده های جهانی) که اخیرا به اجرا درآمد، مرتبط است.

به همراه مجموعه ای از تمرینات و واحدهای آموزشی، Kaspersky Interactive Protection  قادر است کارمندان را نه تنها برای درک جرایم سایبری بلکه به منظور تفهیم آن ها به درک بیشتر نسبت به الگوهای رفتاری مثبت، آماده سازد، به طوری که آن ها بتوانند تصمیم گیری های امنیتی را در لحظه به بهترین شکل انجام دهند.

برای  کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه ی COMPACT و شرکت کنندگان در آن از این صفحه دیدن فرمایید.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.