آموزش مهاجرت از آنتی ویروس به اینترنت سکیوریتی کسپرسکی

29 مرداد 1397 آموزش مهاجرت از آنتی ویروس به اینترنت سکیوریتی کسپرسکی

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که راهکار امنیتی آنتی ویروس کسپرسکی را بر روی سیستم خود نصب کرده اید و از سطح نسبی امنیت خود بر روی سیستمتان راضی هستید باید بدانید که این امنیت تنها در حالت آفلاین برای شما فعال است و آنتی ویروس، به محض اینکه شما به اینترنت متصل می شوید قادر به محافظت از سیستم و اطلاعات شما نخواهد بود.

استفاده از اینترنت این روزها برای هرکاربری همانند دیگر کارهای روزمره ای می ماند که روزی چند مرتبه آن ها را انجام میدهد. متصل شدن به اینترنت، استفاده از خدمات آنلاین بانکی، خرید های آنلاین و استفاده ی فرزندان شما از دستگاه های هوشمند و متصل شدن تصادفی آن ها به اینترنت مواردی است که نباید آن ها را نادیده گرفت. اتصال سیستم به اینترنت بدون راهکار امنیتی و محافظ امن بی شک برای شما خطراتی را به همراه خواهد داشت.

در این بین حتما یک راهکار امنیتی برای زمان آنلاین بودن خود در نظر بگیرید. پیشنهاد ما مهاجرت از آنتی ویروس کسپرسکی بهاینترنت سکیوریتی کسپرسکی است. با این مهاجرت سیستم شما مقابل تهدیدات پیشرفته محافظت خواهد شد.

 

 

برای انجام این کار شما بایستی اینترنت سکیوریتی کسپرسکی خود را بدون اینکه بخواهید آنتی ویروس خود را حذف کنید آپدیت کنید. به این منظور مراحل زیر را طی کنید:

1. آنتی ویروس خود را باز کنید و بر روی دکمه ی Up Arrow در گوشه ی سمت راست بالا کلیک کنید.

2. بر روی دکمه ی Upgrade کلیک کنید.

 

 

3. در پنجره ی Upgrade شما می توانید موارد زیر را تنظیم کنید:

  • در این هنگام شما بایستی لایسنس خود را از آنتی ویروس به اینترنت سکیوریتی تغییر دهید پس بر روی لینک Purchase activation code کلیک کنید: بدین ترتیب صفحه ی فروشگاه برای خرید لایسنس برای شما باز خواهد شد و از شما برای خریداینترنت سکیوریتی کسپرسکی درخواست داده می شود.
  • بر روی لینک Enter activation code کلیک کنید. در پنجره ی مربوط برای فعال سازی کند، کد 20 کاراکتری خود را که به صورتХХХХХ-ХХХХХ-ХХХХХ-ХХХХХ نمایان می شود را وارد و بر روی Activate کلیک کنید.
  • توجه داشته باشید که کدفعالسازی آنتی ویروس شما در این مرحله کار نخواهد کرد!
  • شما همچنین می توانید برای بهره مند شدن از لایسنس آزمایشی 30 روزه که البته رایگان است، بر روی Trial version کلیک کنید.

4. برای فعال شدن هر دو نسخه (چه نسخه ی پولی و چه نسخه ی آزمایشی) کمی منتظر بمانید. حال بر روی Continue کلیک کنید.

 

 

5. منتظر بمانید تا تمامی پارامترهای طی شده تایید گردند. برنامه را مجدد راه اندازی کنید و در نهایت بر روی دکمه ی Finish کلیک کنید. اگر پس از راه اندازی راهکار امنیتی شما به اینترنت سکیوریتی تغییر یافته بود پس مراحل را درست طی کرده اید.

 منبع: کسپرسکی آنلاین (ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.