پشتیبانی از نسخه های Enterprise کسپرسکی

18 شهریور 1391
آزمایشگاه کسپرسکی با بروز رسانی آنتی ویروس خود، پشتیبانی از نسخه های Enterprise برای Microsoft ISA Server و Forefront Threat Management Gateway را ارایه داده است.

آزمایشگاه کسپرسکی خبر از ارائه نسخه به روز شده آنتی ویروس کسپرسکی برای Microsoft ISA Server و Forefront Threat Management Gateway داده است. نسخه جدید این راه کار تجاری از نسخه های Enterprise محصولات Microsoft ISA Server و Forefront Threat Management Gateway پشتیبانی می کند. این نسخه وسعت سیستمهای که می توانند توسط فناوری منحصر به فرد ضد بد افزار کسپرسکی محافظت شوند را بسیار گسترش می دهد.

Kaspersky Anti-Virus 8.5 برای Microsoft ISA Server و Forefront Threat Management Gateway جریان اطلاعات وب و ایمیل عبوری از طریق دیوارهای آتش ذکر شده را اسکن می کند. این محصول موارد مخرب را شناسایی، پاکسازی و یا مسدود می نماید و بدین ترتیب حفاظت از محیط شرکت را افزایش می دهد. همراه با Forefront Threat Management Gateway این امکان وجود دارد که جریان داده ها محافظت شده توسط HTTPS را نیز اسکن کرد.

این راهکار کاملا توزیع پذیر بوده و امکان می دهد که بار کاری را بین چندین CPU و یا سرور تقسیم کرد. در عین حال کاملا با زیر ساختهای شبکه های مجازی که بر روی پلت فرم VMware قرار دارند سازگار است.

بهبود های کلیدی در این نسخه جدید شامل موتور آنتی ویروس جدید با سرعت اسکن سریعتر بوده و همچنین از تمامی سناریوهای ممکن برای نصب از راه دور برای محصولات مایکروسافتی پشتیبانی می کند. در مورد دیگر نیز یک پایگاه داده مرکزی برای آمارها و همچنین فضای ذخیره سازی پشتیبان برای موارد حذف و یا پاکسازی شده وجود دارد.

رابط جدید کاربری نیز مدیریت تمامی تنظیمات برنامه را ساده کرده است. این راه کار جدید برای سیستم های مایکروسافت به نامهای Microsoft ISA Server 2006 Enterprise Edition و Microsoft Forefront TMG Gateway 2010 Enterprise Edition از محصولات Enterprise پشتیبانی می کند.


Petr Merkulov مدیر ارشد محصولات آزمایشگاه کسپرسکی در این باره گفته است:

نسخه جدید از راهکار آنتی ویروس ما برای محصولات مایکروسافت محیط یک شرکت را با بهترین موتور آنتی ویروس دنیا ایمن کرده و تمامی تهدیدات یافت شده در جریانهای وب و ایمیل را از بین می برد . آزمایشگاه کسپرسکی با اضافه کردن پشتیبانی از نسخه های Enterprise محصولات Microsoft ISA Server و Forefront TMG دامنه محافظت از زیر ساختهای شبکه را افزایش داده و اکنون مراکز بیشتری می توانند از فناوری های انحصاری و تخصصی و پیشرو کسپرسکی استفاده کنند.