همزمان با روز ملی خلیج فارس کسپرسکی فارسی 2013 رونمایی می شود

10 اردیبهشت 1392

نسخه فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی 2013 از دهم اردیبهشت و همزمان با روز ملی خلیج فارس در دسترس کاربران ایرانی قرار می گیرد.

کسپرسکی فارسی

شرکت ایدکو، تنها توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در خاورمیانه، نسخه های جدید محصولات خانگی کسپرسکی با رابط کاربری فارسی را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

بنا براین گزارش، سینا بقایی، مدیرعامل شرکت ایدکو با اشاره به فارسی سازی محصولات خانگی جدید کسپرسکی گفت: اینترنت سکیوریتی 2013 و آنتی ویروس کسپرسکی 2013 دو محصولی هستند که فارسی سازی رابط کاربری آن ها پایان یافته و از دهم اردیبهشت در اختیار کاربران ایرانی قرار می گیرد.

بقایی با اشاره به امکان دریافت نسخه های فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی از وب سایت رسمی www.irkaspersky.com و یا وب سایت های نمایندگان آنلاین تصریح کرد: امسال برای دومین سال است که کاربران ایرانی می توانند از نسخه های به زبان فارسی استفاده کنند، ضمن آنکه همانند سایر محصولات آزمایشگاه کسپرسکی، امکان به کارگیری رایگان و آزمایشی نسخه های فارسی نیز وجود دارد و کاربران می توانند به مدت یک ماه از کلیه امکانات این محصولات به طور کامل و به زبان فارسی استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت ایدکو در خصوص جایگزینی نسخه های فارسی با انگلیسی نیز گفت: کاربران می توانند با دریافت نسخه فارسی، نسبت به نصب آن اقدام نموده و از همان لایسنس قبلی خودشان برای فعال سازی نسخه فارسی استفاده کنند. ضمن آنکه کلیه خریداران نسخه های خانگی محصولات کسپرسکی نیز می توانند، با کد لایسنس که از سایر فروشندگان معتبر دریافت داشته اند، نسبت به نصب و فعال سازی نسخه های فارسی اقدام نمایند. همچنین به غیر از رابط کاربری، در این نسخه ها کلیه قسمت های برنامه و پیام های آن نیز همانند قبل، فارسی سازی شده است.

گفتنی است نسخه های فارسی اینترنت سکیوریتی و آنتی ویروس کسپرسکی با کلیه نگارش های ویندوز مایکروسافت سازگار بوده و از دهم اردیبهشت از نشانی www.irkaspersky.com قابل دریافت و فعال سازی هستند.


کسپرسکی فارسی


درباره ايدكو

شرکت گسترش خدمات تجارت الكترونيك ايرانيان (ايدكو) يكي از شركت هاي فعال و پيشرو در زمينه فناوري اطلاعات و امنيت اطلاعات در ايران است. اين شركت در زمينه امنيت اطلاعات، با دارا بودن كادر فني مجرب و همكاري نزديك با شركت هاي ارائه كننده محصولات و خدمات، راهكارهاي متنوعي را براي حفاظت از اطلاعات و دارايي هاي معنوي سازمان ها طراحي، پيشنهاد و ارائه مي نمايد. این شرکت در حال حاضر تنها توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی از طریق وب سایت www.irkaspersky.com در ایران است.

همچنین شرکت ایدکو در سال 1390 و 1391 به عنوان بهترین ارائه کننده خدمات پشتیبانی فنی کسپرسکی در ایران، در سال 2012 به عنوان بهترین ارائه کننده خدمات فروش و پشتیبانی در منطقه غرب آسیا معرفی شده و در سال 2012 برنده جایزه بهترین پروژه آنلاین در حوزه Emerging Market در بین نمایندگان کسپرسکی شده است.