رایانه ها را با کنترل از راه دور محافظت کنید

05 دی 1394 رایانه ها را با کنترل از راه دور محافظت کنید

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ سخت است که بتوان برای شبکه های خانگی که در اتصال با رایانه های شخصی، تبلت و گوشی های هوشمند هستند امنیت فراهم کرد. زمانیکه یک گجت آسیب پذیر وارد یکی از این دستگاهها شود می تواند براحتی بقیه را هم آلوده کند. اما اگر ازKaspersky Internet Security یا Kaspersky Total Security بر روی تمام دستگاهها استفاده کنید اینگونه مشکلات برایتان پیش نخواهد آمد.

     نرم افزار کسپرسکی خود را در پورتال "My Kaspersky" ثبت نمایید تا بتوانید از این طریق تمام دستگاهها را اسکن، کل شبکه خانگی را کنترل و همیشه آنتی ویروس خود را بروز رسانی کنید. با این روش زمانیکه در محل کارتان یا در سفر هستید می توانید محافظتی کامل از دستگاههای اعضای خانواده و کودکان خود داشته باشید.

 

برای اتصال Kaspersky Internet Security به پرتال "کسپرسکی من" مسیر زیر را دنبال کنید:

  1.                        Kaspersky Internet Security خود را باز کنید و بر روی گزینه Additional Tools کلیک کنید.
    irkaspersky.com
  2.                        گزینه Management Console را انتخاب کنید.
    irkaspersky.com
  3.                        بر روی گزینه Connect the computer to My Kaspersky کلیک کنید.
    irkaspersky.com
  4.                        اگر قبلا نام کاربری تعریف کرده اید همان نام را وارد می کنید در غیر این صورت یک حساب کاربری در My Kaspersky ایجاد کنید.
    irkaspersky.com
  5.                        حال می توانید آنتی ویروس خود را بروز رسانی کرده و رایانه خود را اسکن کرده و در اتصال با کنترل دستگاهها قرار بگیرید.
    irkaspersky.com

 

     به غیر از موارد ذکر شده در بالا با My Kaspersky می توانید از ویژگیهای Safe Kids و Anti-Theft نیز استفاده کنید. توسط Safe Kids می توانید در مدت زمان کوتاهی کنترل پیشرفته والدین را فرا بگیرید و در Anti-Theft به شما کمک خواهد شد تا گوشی همراه گمشده خود را پیدا کنید یا داده های به سرقت رفته خود را حذف کنید.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.