راهکارهای نرم افزاری

اتوماسیون فروش

راهکارهای آنلاین

نرم افزار چاشت

نرم افزار چاشت به عنوان برترین برنامه مدیریت و اتوماسیون ( سیستم فروش مکانیزه ) رستوران، همراه همیشگی برترین و حرفه ای ترین رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ ها می باشد. مدیران رستوران ها می توانند، محیط رستوران خود را، با همراهی و پشتیبانی قدرتمند شرکت ایدکو ( گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان )، به محیطی آرامش بخش همراه با بهترین سرعت تبدیل کنند. نرم افزار چاشت با سازگاری بی نظیر خود با تمامی صندوق های فروشگاهی و رستورانی که شاملPOS های لمسی ( تاچ اسکرین ) و غیر لمسی می باشد، می تواند کمک بزرگی در بهبود وضعیت رضایتمندی مشتریان باشد. امروزه، چاشت افتخار دارد همراهی مناسب برای بزرگان این صنف باشد.

نرم افزار چاشت
  • همراه با چاشت فرماندهی رستوران خود را بدست بگیرید

    با توجه به مشکلاتی که همواره در مدیریت رستوران ها و مراکز طبخ و توزیع غذا وجود دارد، و در نهایت باعث ایجاد فشار و استرس زیادی در این حرفه شده است. استفاده از نرم افزار کارآمد، یکی از مهمترین راه های مقابله با این فشار و استرس می باشد، هر چند که استفاده از نرم افزار نامناسب به جای کاهش فشار، خود به عاملی جهت افزایش مشکلات تبدیل می شود. امروزه متوجه می شویم که چرا در بین مراکز تهیه و توزیع غذا، چاشت از محبوبیت خاصی برخوردار است.

    تک تک پرسنل شما می توانند بهترین فروشنده شما باشند

    یکی از کلیدی ترین مسائلی که هر رستوران با آن روبرو است، گزینش افراد مناسب و آماده نمودن آنها در بخش فروش است که ممکن است بسیار زمانبر باشد. چاشت به مجموعه شما کمک می نماید هر فردی بدون نیاز به آشنایی با کامپیوتر یا حتی منوهای عرضه شده در رستوران به بهترین فروشنده شما تبدیل شود و با سرعتی بالا، بدون هیچگونه اشتباهی عملیات فروش را انجام دهد.

    یادگیری و تسلط به نرم افزار چگونه صورت می گیرد؟

    نرم افزار چاشت با دارا بودن کلاس های آموزشی، این امکان را به شما و پرسنل شما می دهد تا بتوانید با آشنایی به تمام قابلیت های ارائه شده در نرم افزار به صورت کامل و بدون نقص از آن استفاده نمایید.

    همراه با چاشت دیگر نگران رضایتمندی مشتریان خود نباشید

    سرعت بالا درجوابگویی و دریافت سفارش مشتری، جلوگیری از ایجاد صف های طولانی با امکان ایجاد چند صندوق فروش به صورت همزمان، ایجاد اشتراک برای مشتریان دائمی و شناسایی هوشمند تلفنی آنها، ارسال پیام کوتاه و ایمیل و ایجاد ارتباط موٴثر بین اپراتور و مشتری ازجمله ابزار و راهکارهایی است که چاشت جهت جلب رضایت مشتریان در اختیار شما قرار می دهد.

    امنیت اطلاعات خود را به چاشت بسپارید

    رستوران شما دارای حجم زیادی اطلاعات محرمانه می باشد که باید از انتشار آن جلوگیری شود. چاشت با دقت فراوان این مسئله را کنترل می نماید، بدین صورت که هر یک از کاربران تنها به بخشی از اطلاعات و انجام عملیاتی که به آنها اجازه می دهید، دسترسی خواهند داشت.

    چاشت عملکرد پرسنل شما را به دقت کنترل خواهد کرد

    سیستم کنترل فعال کاربران، ابزاری است قدرتمند که چاشت جهت کنترل عملکرد پرسنل شما در اختیار شما قرار می دهد. هر کاربر در طی مدت فروش فاکتور هایی را ایجاد می کند، تغییر می دهد و یا حذف می نماید. با مکانیزم فعال رهگیری چاشت، ردپای کاربران در تمام فعالیت های انجام می پذیرد.

    جهت کنترل انبار نیازی به حضور دائمی در انبار نخواهید داشت

    برای هر مجموعه غذایی، کنترل و اطلاع دقیق از موجودی انبار و میزان استفاده از مواد اولیه در تهیه هر غذا بسیار حیاتی است. چاشت این امکان را را فراهم می نماید که ورود و خروج مواد اولیه به انبار به ساده ترین وجه ممکن کنترل شود. در این برنامه ورود و خروج در انبار، به دو گونه دستی و اتوماتیک قابل کنترل می باشد که در سیستم اتوماتیک خروج مواد اولیه از انبار براساس آنالیز مصرف خواهد بود. لیست مواد مورد نیاز شما جهت سفارش خرید به صورت خودکار تنظیم می گردد.

    خودتان حسابدار خودتان باشید

    امور مالی در چاشت به گونه ای طراحی شده است که هر شخصی بدون دانش خاص حسابداری بتواند کلیه دریافت و پرداخت ها خرید و فروش، مانده حساب اشخاص، حساب های بانکی و در نهایت سود ویژه خود را در یک دوره کنترل نماید.

    مدیر سفارشات

    کنترل و مدیریت دریافت و ارسال سفارشات، از مهمترین بخش های مدیریتی یک مرکز غذایی می باشد. چاشت با ابزار مناسب خود در این بخش همراه شما خواهد بود. امکان دریافت سفارشات سالن و بیرون از یک صفحه و به صورت همزمان، چاپ سفارشات به تفکیک محل طبخ هر غذا، امکان استفاده از گارسون یار جهت ارتباط مستقیم از سرمیز با آشپزخانه و صندوق، سیستم کنترل زمانی از لحظه تحویل برای سفارشات بیرون بر و مدیریت مکانی سفارشات بیرون بر جهت صرف انرژی کمتر پیک ها از جمله این ابزار است.

    چاشت مشاور شما در انجام برنامه ریزی ها خواهد بود

    یکی از نقاط قوت چاشت گزارش گیری های بسیار متنوع در تمام امور جاری شما می باشد که با استفاده از آن ها می توان به یک برنامه ریزی موفق در قسمت های مختلف دست پیدا کرد.

  • نگاهی اجمالی به امکانات و ویژگی های برنامه چاشت

    • سهولت و سرعت بالا در عملکرد فروش
    • امکان کار با مانیتور های لمسی (Touch Screen) و بدون نیاز به استفاده از صفحه کلید
    • امکان افزودن نمایشگر برای مشتری
    • امکان کار در محیط شبکه
    • امکان تعریف صندوق فروش در سیستم به تعداد نامحدود
    • امکان استفاده از سیستم گارسون یار ( Pocket PC ) جهت دریافت سفارش مشتریان از سرمیز ( بدون نیاز به قلم و کاغذ )
    • امکان تشخیص شماره تلفن مشترک به صورت هوشمند ( با استفاده از Caller ID)
    • امکان کار با انواع بارکد
    • امکان دریافت وجه از مشتری به صورت نقدی و غیر نقدی
    • تعریف گروه ها و مشخصات غذا ها، با امکان اختصاص تصویر برای هر غذا
    • تعریف هر تعداد مشترک به صورت نامحدود ( با امکان اختصاص کد اشتراک به صورت هوشمند )
    • امکان تعریف مشتریان به صورت اعتباری
    • امکان تعریف مواداولیه و میزان مصرف آن ها (جهت انجام کنترل برتدارکات و آشپزخانه )
    • امکان تعریف مشخصات پیک های موتوری به تعداد نامحدود
    • تعریف سطوح دسترسی مختلف برای کاربران به تعداد نامحدود
    • امکان ثبت توضیحات خاص برای سفارش های مشتریان
    • امکان چاپ فاکتور در صندوق، کافی شاپ و ...
    • امکان چاپ فاکتور به صورت صنعتی ( تفکیک گروههای غذایی در هر فاکتور به صورت هوشمند و ارسال هر یک از آنها به چاپگر مخصوص خود )
    • امکان جستجوی مشترکین براساس کد اشتراک، نام و تلفن
    • ثبت و درج زمان اخذ سفارش
    • دسترسی سریع به فاکتور های روز
    • تعریف میزهای رستوران
    • امکان قرعه کشی و انتخاب فاکتور برنده
    • امکان استفاده از تعداد نامحدود چاپگر
    • امکان چاپ فاکتور به صورت اختصاصی و رسمی همراه با آرم و مشخصات رستوران
    • مدیریت پیک ها و وا گذاری فاکتور به پیک
    • امکان ثبت فاکتور های خرید در سیستم و ایجاد حواله اتوماتیک انبار
    • امکان تعریف حواله های ورودی و خروجی از انبار
    • امکان تعریف حواله های ضایعات
    • کنترل موجودی انبار در هر زمان بدون محدودیت زمانی
    • کنترل وضعیت مشترکین اعتباری / عادی
    • کنترل وضعیت مالی حساب های خرید
    • کنترل چک های پرداختی، دریافتی، و خروج شده
    • کنترل حساب بانکی
    • اطلاع از میزان فروش در هر زمان
    • اطلاع از تعداد کالاهای فروش رفته در هر زمان
    • امکان تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار یا دستی
    • امکان بایگانی سوابق سالیانه

    برخی از گزارش های برنامه چاشت

    • گزارش فروش روزانه یا فروش هر کاربر ( کلی، سالن، بیرون، مرجوعی )
    • گزارش فروش براساس شیفت ظهر یا شب ( کلی، سالن، بیرون، مرجوعی )
    • گزارش فروش ساعتی ( کلی، سالن،بیرون، مرجوعی )
    • گزارش فروش بین دو تاریخ ( روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه )
    • گزارش فروش یک غذای خاص ( روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه )
    • گزارش فروش کلی غذاها ( روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه )
    • گزارش فاکتور های واگذار شده به یک پیک یا کلیه پیک ها ( روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه )
    • گزارش حواله های ورودی و خروجی از انبار
    • گزارش کاردکس کالاهای مصرفی
    • گزارش میزان مصرف مواد اولیه
    • گزارش مغایرت میزان مصرف واقعی و تعیین شده (آنالیز مصرف )
    • گزارش وضعیت خرید مشترکین ( روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه )
    • گزارش مقایسه ای خرید مشترکین
    • گزارش وضعیت مالی طرف حساب های خرید ( به همراه امکان تعیین سقف خرید )
    • گزارش وضعیت بانک
    • امکان ارسال گزارش های برنامه به اکسل
    • گزارش خرید
  • پاکت PC

    نرم افزار چاشت در راستای کمک به بهبود وضعیت رضایتمندی مشتریان رستوران، اقدام به ارائه نرم افزار گارسون یار نموده است. گارسون یار با استفاده از کامپیوتر های جیبی (پاکت پی سی ) این امکان را به گارسون می دهد تا به دریافت سفارش در مقابل میز مشتری اقدام نماید و پس از آن نیازی به تحویل سفارش به قسمت های مختلف آشپزخانه و صندوق رستوران نداشته باشد. این امر بدین معنا است که رفت و آمد بین بخش های مختلف یک رستوران به حداقل رسیده، در نتیجه نیاز به تعداد پرسنل در یک مجموعه نیز به حداقل خواهد رسید، اما سرعت کار در همان مجموعه به حداکثر سرعت ممکن افزایش خواهد یافت.
    در این سیستم به محض ثبت سفارش توسط گارسون در کنار میز مشتری، چاپ های متناظر مربوط به آشپزخانه ها به صورت اتوماتیک چاپ خواهد شد و در پایان نیز با دستور تسویه توسط گارسون چاپ مربوط به فاکتور مشتری صادر خواهد شد.
    مدیر مجموعه نیز در پای صندوق می تواند شاهد میزهای خالی و پر، باشد تا بتواند کنترل لازم بر تسویه آن ها را داشته باشد.

  • مدیریت و پرسنل شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان کلیه توان خود را جهت ایجاد رضایتمندی مشتریان به کار می برد و در این راستا در حال حاضر تلاش دارد با کسب گواهینامه رضایتمندی مشتریان (SFT,CS,ISO100020) پایبندی خود بر تعهد به ارائه خدمات فنی و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان را نمایان سازد.

    نحوه ارائه خدمات

    • پاسخگویی و مشاوره تلفنی:

      پرسنل فنی شرکت درتمامی ساعات روزحتی ایام تعطیل آماده پاسخگوئی به سئوالات شمامی باشند. روزهای عادی از ساعات 9 تا 17 با تلفن 88846070 دیگر ساعات و ایام تعطیل با شماره تلفن های 09195511900 – 09195511800 تماس حاصل فرمائید.

    • راهنمای مکتوب (Help):

      به همراه هر نرم افزار یک راهنمای مکتوب به شما ارائه می گردد تا با هیچ مشکلی مواجه نگردید.

    • راهنمای مکتوب (Help):

      به همراه هر نرم افزار یک راهنمای مکتوب به شما ارائه می گردد تا با هیچ مشکلی مواجه نگردید.

    • آموزش حضوری:

      کلاسهای حضوری کار با نرم افزار هر هفته بصورت مستمر برگزار می گردد که حضورمشتریان عزیز در اینگونه کلاس ها را مقتنم می شماریم.

    • پشتیبانی از راه دور:

      شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان در هیچ زمانی شما را منتظر پشتیبانی حضوری نخواهد گذاشت. در این روش ضمن اطلاع مشتری از مشکل بوجود آمده از دو طریق زیر با سیستم شما ارتباط برقرار می شود و مشکل نرم افزار شما رفع می گردد.

      • اینترانت
      • اینترنت