راهکارهای نرم افزاری

اتوماسیون فروش

راهکارهای آنلاین

نرم افزار کاریار

با کمرنگ تر شدن بازارهای انحصاری در جهان و رونق گرفتن بازارهای رقابتی به نوعی شبکه های ارتباطی در تمامی امور زندگی افراد سایه افکند. که این امر موجب رقابت در کسب و کار میان تمامی بخشهای مدیریت این اصناف شد. در نتیجه، استفاده از نرم افزاری مناسب و کارآمد به نام نرم افزار کاریار، توانایی ایجاد بستری مناسب در امور جاری فروشگاهها را دارد. مدیران فروشگاهها می توانند، محیط های تجاری و اداری خود را با همراهی و پشتیبانی قدرتمند شرکت ایدکو ( گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان ) به محیطی مناسب و کارآمد با بهترین سرعت تبدیل کنند. نرم افزار کاریار با سازگاری بی نظیر خود با تمامی صندوق های فروشگاهی که شامل POS های لمسی ( تاچ اسکرین ) و غیر لمسی میباشد، می تواند کمک بزرگی در بهبود وضیعت رضایتمندی مشتریان باشد. نرم افزار کاریار به عنوان برترین برنامه مدیریت و اتوماسیون( سیستم فروش مکانیزه) فروشگاه می تواند همراه همیشگی برترین و حرفه ای ترین مراکز خرید از قبیل فروشگاههای لوازم التحریر، کیف و کفش، پوشاک و.... باشد. امروزه، کاریار افتخار دارد همراهی مناسب برای بزرگان این صنف باشد.

نرم افزار کاریار
  • فروشگاه شما در ایجاد رضایت مشتریان چه میزان موفق بوده است؟

    نرم افزار کاریار با هدف بالا بردن سطح رضایتمندی در مشتریان شما، امکاناتی متنوع و کار آمد در اختیار شما قرار داده است. دریافت سریع و بدون اشتباه سفارش ها، امکان ایجاد چند صندوق فروش به صورت همزمان، امکان ارائه کارت های تخفیف، ایجاد ارتباط موٴثر بین مشتریان و فروشگاه همانند شناسایی تلفنی مشتری و ارائه فاکتور به مشتری از جمله این امکانات می باشد.

    امنیت اطلاعات فروشگاه خود را به کاریار بسپارید

    هر فروشگاه متناسب با گستردگی کار خود، دارای حجم زیادی اطلاعات محرمانه می باشد که جلوگیری از انتشار آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کاریار با حساسیت خاص این مسئله را کنترل نموده و هر کاربر فقط می تواند به اطلاعات و عملیاتی که به او اجازه داده شده است دسترسی داشته باشد.

    تک تک پرسنل شما می توانند بهترین فروشنده شما باشند

    یکی از کلیدی ترین مسائلی که هر مجموعه فروشگاهی باآن روبرو است، گزینش افراد مناسب و آماده نمودن آن ها در بخش فروش است که با توجه به حجم و تنوع زیاد کالا در فروشگاه ها، ممکن است بسیار زمانبر باشد. کاریار به مجموعه شما کمک می نماید هر فردی بدون نیاز به آشنایی با کامپیوتر یا حتی کالاهای عرضه شده در فروشگاه به بهترین فروشنده شما تبدیل شود و با سرعتی بالا، بدون هیچگونه اشتباهی عملیات فروش را انجام دهد.

    همراه با کاریار عملکرد پرسنل خود را کنترل نمایید

    سیستم کنترل فعال کاربران، ابزاری است قدرتمند که کاریار جهت کنترل عملکرد پرسنل در اختیار شما قرار می دهد. هر کاربر در طی مدت فروش فاکتور هایی را ایجاد می کند، تغییر می دهد و یا حذف می نماید. با مکانیزم فعال رهگیری کاریار، کنترل قدم به قدم فعالیت های انجام شده توسط هر کاربر امکان پذیر خواهد بود.

    کاریار کنترل انبار شما را بر عهده خواهد گرفت

    تهیه رسید ورود و حواله خروج کالا از انبار، به راحتی و در زمان خرید و فروش انجام پذیر است. می توانید موجودی کالاهای خود را در هر لحظه کنترل نمایید. همچنین لیست کالاهای مورد نیاز شما جهت انجام سفارش خرید به صورت خودکار تنظیم می گردد.

    خودتان حسابدار خودتان باشید

    امور مالی در کاریار به گونه ای طراحی شده است که هر شخصی بدون دانش خاص حسابداری بتواند کلیه دریافت و پرداخت ها، خرید و فروش، مانده حساب اشخاص، حساب های بانکی و در نهایت سود خالص فروشگاه را در هر دوره کنترل نماید.

    گزارش ها

    برای اطلاع شما از وضعیت فروشگاه در هر لحظه گزارش های بسیار متنوعی در نظر گرفته شده است . فروش، امور مالی، انبار، پرسنل و مشترکین از جمله عناوین گزارش ها در کاریار است. این گزارش ها می توانند به انجام یک برنامه ریزی موفق در یک فروشگاه کمک شایانی نمایند.

  • فروشگاه شما در ایجاد رضایت مشتریان چه میزان موفق بوده است؟

    • سهولت و سرعت بالا در عملکرد فروش
    • امکان کار با مانیتور های لمسی (Touch Screen ) و بدون نیاز به استفاده از صفحه کلید
    • امکان افزودن نمایشگر برای مشتری
    • امکان کار در محیط شبکه به طور نامحدود
    • امکان تعریف صندوق فروش در سیستم به تعداد نامحدود
    • امکان کار با انواع صفحه کلید
    • امکان تشخیص شماره تلفن مشترک به صورت هوشمند ( با استفاده از Caller ID )
    • امکان کار با انواع بارکد
    • امکان ایجاد حساب مشتری به صورت نقدی و غیر نقدی
    • تعریف گروه ها و مشخصات محصولات
    • تعریف هر تعداد مشترک به صورت نامحدود ( با امکان اختصاص کد اشتراک به صورت هوشمند )
    • امکان تعریف مشتریان به صورت اعتباری
    • امکان استفاده از سه واحد مختلف برای خرید و فروش هر کالا
    • امکان تعریف مشخصات پیک های موتوری به تعداد نامحدود
    • تعریف سطوح دسترسی مختلف برای کاربران به تعداد نامحدود
    • امکان جستجوی مشترکین براساس کد اشتراک، نام و تلفن
    • ثبت و درج زمان اخذ سفارش
    • دسترسی سریع به فاکتور های روز
    • امکان قرعه کشی و انتخاب فاکتور برنده
    • امکان استفاده از تعداد نامحدود چاپگر
    • امکان چاپ فاکتور به صورت اختصاصی و رسمی همراه با آرم و مشخصات فروشگاه
    • مدیریت پیک ها و واگذاری فاکتور به پیک
    • امکان ثبت فاکتور های خرید در سیستم و ایجاد حواله اتوماتیک انبار
    • امکان تعریف حواله های ورودی و خروجی از انبار
    • امکان تعریف حواله های ضایعات
    • کنترل موجودی انبار در هر زمان بدون محدودیت زمانی
    • کنترل وضعیت مشترکین اعتباری / عادی
    • کنترل وضعیت مالی حساب های خرید
    • اطلاع از میزان فروش در هر زمان
    • اطلاع از تعداد کالاهای فروش رفته در هر زمان
    • امکان تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار یا دستی
    • امکان بایگانی سوابق سالیانه
    • امکان ارسال پیام کوتاه و ایمیل گروهی به مشترکین

    برخی از گزارش های برنامه کاریار

    • گزارش فروش روزانه یا فروش هر کاربر ( کلی، سالن، بیرون، مرجوعی )
    • گزارش فروش براساس شیفت ظهر یا شب ( کلی، سالن، بیرون، مرجوعی )
    • گزارش فروش ساعتی ( کلی، سالن، بیرون، مرجوعی )
    • گزارش فروش بین دو تاریخ ( روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه )
    • گزارش فروش یک محصول خاص ( روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه )
    • گزارش فروش کلی محصولات ( روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه )
    • گزارش فاکتور های واگذار شده به یک پیک یا کلیه پیک ها ( روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه )
    • گزارش حواله های ورودی و خروجی از انبار
    • گزارش کاردکس کالاهای مصرفی
    • گزارش میزان مصرف محصولات
    • گزارش وضعیت خرید مشترکین (روزانه، هفتگی، ماهیانه، سالیانه )
    • گزارش مقایسه ای خرید مشترکین
    • گزارش وضعیت مالی طرف حساب های خرید ( به همراه امکان تعیین سقف خرید )
    • امکان ارسال گزارش های برنامه به اکسل
    • امکان ارسال گزارشات از طریق پیام کوتاه و ایمیل
  • مدیریت و پرسنل شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان کلیه توان خود را جهت ایجاد رضایتمندی مشتریان به کار می برد و در این راستا در حال حاضر تلاش دارد با کسب گواهینامه رضایتمندی مشتریان (SFT,CS,ISO100020) پایبندی خود بر تعهد به ارائه خدمات فنی و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان را نمایان سازد.

    نحوه ارائه خدمات

    • پاسخگویی و مشاوره تلفنی:

      پرسنل فنی شرکت درتمامی ساعات روزحتی ایام تعطیل آماده پاسخگوئی به سئوالات شمامی باشند. روزهای عادی از ساعات 9 تا 17 با تلفن 88846070 دیگر ساعات و ایام تعطیل با شماره تلفن های 09195511900 – 09195511800 تماس حاصل فرمائید.

    • راهنمای مکتوب (Help):

      به همراه هر نرم افزار یک راهنمای مکتوب به شما ارائه می گردد تا با هیچ مشکلی مواجه نگردید.

    • راهنمای مکتوب (Help):

      به همراه هر نرم افزار یک راهنمای مکتوب به شما ارائه می گردد تا با هیچ مشکلی مواجه نگردید.

    • آموزش حضوری:

      کلاسهای حضوری کار با نرم افزار هر هفته بصورت مستمر برگزار می گردد که حضورمشتریان عزیز در اینگونه کلاس ها را مقتنم می شماریم.

    • پشتیبانی از راه دور:

      شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان در هیچ زمانی شما را منتظر پشتیبانی حضوری نخواهد گذاشت. در این روش ضمن اطلاع مشتری از مشکل بوجود آمده از دو طریق زیر با سیستم شما ارتباط برقرار می شود و مشکل نرم افزار شما رفع می گردد.

      • اینترانت
      • اینترنت