راهکارهای نرم افزاری

اتوماسیون فروش

راهکارهای آنلاین

نرم افزار میزبان

از آنجاییکه در تالارهای پذیرایی فعالیتهای مختلف و متفاوتی صورت می گیرد، مدیران این صنف به برنامه ای نیاز دارند که همه فرایندها، قراردادها، پرداخت ها، وضعیت کلی مشتریان و... را کنترل نماید. نرم افزار میزبان با پشتیبانی قدرتمند شرکت ایدکو ( گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان )، می تواند کمک بزرگی در بهبود وضعیت رضایتمندی مشتریان باشد. نرم افزار میزبان به عنوان برترین نرم افزار مدیریت و اتوماسیون( سیستم فروش مکانیزه ) تالارهای پذیرایی، سیستم جامعی جهت تسهیل و توسعه فرایند یک مجموعه کاری می باشد. مدیران مراکز پذیرایی با داشتن نرم افزار میزبان به عنوان یک همراه همیشگی می توانند به روش بهتری در مدیریت قراردادها، سررسیدهای پرداخت و... دست یابند. امروزه، میزبان افتخار دارد همراهی مناسب برای بزرگان این صنف باشد.

نرم افزار میزبان
  • میزبان

    مدیریت تالارهای پذیرایی به عنوان مکانی جهت برگزاری مراسم، جشن ها، میهمانی ها و دیگر گردهمایی ها، دارای حساسیت و ظرافت های مخصوص به خود می باشد. نرم افزار میزبان با درک این حساسیت و با هدف برآورده سازی نیازهای متفاوت تالارهای پذیرایی و اتوماسیون امور جاری آن ها، طراحی شده است.

    سهولت و سادگی

    نرم افزار میزبان به گونه ای طراحی شده است که هر شخصی به راحتی و بدون داشتن دانش خاص کامپیوتر، بتواند از این نرم افزار استفاده نماید.

    زمان بندی قراردادها

    یکی از حساس ترین و خطرناک ترین وظایف در هر مجموعه پذیرایی، زمان بندی قراردادها جهت عدم برگزاری بیش از یک مراسم در مکان و زمان مشابه است. میزبان با کنترل کلیه قرار دادها، زمان اجرای مراسم را بر عهده می گیرد و از برگزاری مراسم در زمان و مکان مشابه جلوگیری می کند.

    لیست انتظار

    در بسیاری از مواقع خصوصاً روزها و مناسبت های خاص، افراد مختلفی مایل به برگزاری مراسم در تاریخ مشابهی هستند که در چنین مواقعی، میزبان با تشکیل یک فهرست انتظار، متقاضیان را اولویت بندی نموده و در صورت انصراف هر یک، دیگری را جایگزین می نماید.

    رزرو سالن برای مدت مشخص

    شما می توانید هر یک از سالن های خود را برای یک مدت مشخص برای یک مراسم خاص رزرو دهید که در صورت عدم عقد قرار داد در زمان مشخص به صورت اتوماتیک کنسل می شود.

    تعریف ساعات پذیرایی

    میزبان این امکان را به شما می دهد تا خودتان به هر تعداد که می خواهید وعده های پذیرایی و ساعات آن ها را تعریف نمایید.

    کنترل وضعیت مالی

    میزبان برای کنترل وضعیت مالی قرار داد ها به کنترل دریافت ها، پرداخت ها، تغییرات، الحاقیه ها و کسورات قانونی یک قرارداد می پردازد و از این طریق شما خود می توانید حسابدار قراردادهای خود باشید.

  • نگاهی اجمالی به امکانات و ویژگی های برنامه میزبان

    • تعریف سالن ها با ذکر نام اختصاصی و تعیین گنجایش هریک
    • تعریف انواع غذا و خدمات مختلف بدون هیچ گونه محدودیت
    • دسته بندی انواع غذا و خدمات در قالب منو به منظور ارائه به مشتری
    • امکان تعریف منوهای مختلف به صورت خدماتی، پرسی و سلف سرویس
    • امکان تعریف ساعات پذیرایی
    • تعریف ایام تعطیل در تقویم کاری تالار
    • نمایش وضعیت رزرو سالن ها و ارائه فهرست کامل
    • امکان انعقاد قرار داد در تاریخ و زمان مشخص برای هر سالن یا کل تالار
    • دسترسی سریع به انواع قرار دادهای ( منعقده، اجرا شده، فسخ شده ) و تهیه گزارش
    • امکان ثبت الحاقیه برای قرار داد ها ( افزایش میهمانان، شکستن ظروف و ... )
    • کنترل وضعیت مالی قرار دادها ( افزایش میهمانان، شکستن ظروف و ...)
    • کنترل وضعیت مالی قراردادها در هر زمان
    • امکان تهیه لیست انتظار برای سالن ها
    • امکان فسخ قرار داد
    • امکان تهیه نسخه پشتیبان (به صورت خودکار و دستی )
    • تهیه بایگانی سوابق سالیانه
    • ایجاد سطح دسترسی برای کاربران
    • امکان بررسی و تهیه گزارش مدیریتی از فعالیت های انجام شده توسط هر کاربر
    • گزارش انواع قرار داد در یک فاصله زمانی مشخص
    • اعلام وضعیت اسناد دریافتی
    • تعریف درصد خسارت فسخ قرارداد نسبت به فاصله زمانی، از اجرا تا پایان قرارداد
    • سهولت در مدیریت و پیگیری قراردادها
    • امکان پشتیبانی از راه دور
  • مدیریت و پرسنل شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان کلیه توان خود را جهت ایجاد رضایتمندی مشتریان به کار می برد و در این راستا در حال حاضر تلاش دارد با کسب گواهینامه رضایتمندی مشتریان (SFT,CS,ISO100020) پایبندی خود بر تعهد به ارائه خدمات فنی و خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان را نمایان سازد.

    نحوه ارائه خدمات

    • پاسخگویی و مشاوره تلفنی:

      پرسنل فنی شرکت درتمامی ساعات روزحتی ایام تعطیل آماده پاسخگوئی به سئوالات شمامی باشند. روزهای عادی از ساعات 9 تا 17 با تلفن 88846070 دیگر ساعات و ایام تعطیل با شماره تلفن های 09195511900 – 09195511800 تماس حاصل فرمائید.

    • راهنمای مکتوب (Help):

      به همراه هر نرم افزار یک راهنمای مکتوب به شما ارائه می گردد تا با هیچ مشکلی مواجه نگردید.

    • راهنمای مکتوب (Help):

      به همراه هر نرم افزار یک راهنمای مکتوب به شما ارائه می گردد تا با هیچ مشکلی مواجه نگردید.

    • آموزش حضوری:

      کلاسهای حضوری کار با نرم افزار هر هفته بصورت مستمر برگزار می گردد که حضورمشتریان عزیز در اینگونه کلاس ها را مقتنم می شماریم.

    • پشتیبانی از راه دور:

      شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان در هیچ زمانی شما را منتظر پشتیبانی حضوری نخواهد گذاشت. در این روش ضمن اطلاع مشتری از مشکل بوجود آمده از دو طریق زیر با سیستم شما ارتباط برقرار می شود و مشکل نرم افزار شما رفع می گردد.

      • اینترانت
      • اینترنت