40% تخفیف ویژه کسپرسکی به مناسبت سال نو میلادی

11 دی 1397 40% تخفیف ویژه کسپرسکی به مناسبت سال نو میلادی

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ شرکت ایدکو، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، از ابتدای سال میلادی جدید با فروش ویژه محصولات خود در کنار مشتریان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت به‌عنوان توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه از ابتدای سال میلادی 2019 به مدت یکماه(11 دی تا 11 بهمن ماه) توتال سکیوریتی 1 کاربره 1 ساله را با 40 درصد تخفیف در اختیار مشتریان کسپرسکی آنلاین قرار می‌دهد.

این شرکت، ضمن دعوت از علاقه‌مندان به ارتقای کیفیت و امنیت اطلاعات خود در دنیای سایبری با پیوستن به این کمپین یک ماهه اعلام کرد تمام خریدارانی که به خرید لایسنس جدید و یا تمدید لایسنس کسپرسکی توتال سکیوریتی 1 کاربره 1 ساله از طریق نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین اقدام کنند، شامل این تخفیف خواهند شد.

برای بهرمندی از این تخفیف می توانید از لینک زیر اقدام نمایید:

http://irkaspersky.com/winter2019

آنتی‌ویروس کسپرسکی که جایزه‌های متعددی را در پرونده خود دارد و از آزمون‌های متعددی سربلند بیرون آمده‌است، کار مقابله با خطرات دیجیتالی را آسان می‌کند بدون آنکه از سرعت رایانه بکاهد. محافظت در برابر ویروس‌ها و ابزارهای جاسوسی، کمک به عملکرد درست و بهینه رایانه و کنترل آسان امنیت به‌صورت آنلاین از ویژگی‌هایی است که کاربران در آنتی‌ویروس ۲۰۱۷ کسپرسکی تجربه می‌کنند.

طبق این گزارش محصولات کسپرسکی که تاکنون مورد استقبال مشتریان ایرانی بوده‌است همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین و از طریقاین لینکمحصولات موردنظر خود را خریداری کرده و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه امنیت اطلاعات در کنار تخفیف‌های ویژه نوروزی بهره گیرند.

فهرست فروشگاه‌های اینترنتی مجاز نیز در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان قابل دسترس است.

 

منبع: کسپرسکی آنلاین (ایدکو)

کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.