50% تخفیف ویژه عید تا عید آنتی ویروس کسپرسکی

11 شهریور 1396 50% تخفیف ویژه عید تا عید آنتی ویروس کسپرسکی

شرکت ایدکو، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه، در قالب «جشنواره عید تا عید با 50 درصد تخفیف آنتی‌ویروس کسپرسکی» در کنار مشتریان خواهدبود.

به گزارش روابط عمومی ایدکو، این شرکت به‌عنوان توزیع‌کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه از عید قربان تا عید غدیر خم آنتی‌ویروس 3 کاربره یک ساله و دوساله را با 50 درصد تخفیف در اختیار مشتریان کسپرسکی آنلاین قرار می‌دهد.

فروش ویژه کسپرسکی با عنوان «جشنواره عید تا عید با50 درصد تخفیف آنتی‌ویروس کسپرسکی» از 10 تا 18 شهریورماه 96، علاقه‌مندان را از تخفیف 50 درصدی بهره‌مند خواهدکرد.

برای بهرمندی از این تخفیف از لینک زیر اقدام نمایید:

https://irkaspersky.com/EidTaEid

آنتی‌ویروس کسپرسکی که جایزه‌های متعددی را در پرونده خود دارد و از آزمون‌های متعددی سربلند بیرون آمده‌است، کار مقابله با خطرات دیجیتالی را آسان می‌کند بدون آنکه از سرعت رایانه بکاهد. محافظت در برابر ویروس‌ها و ابزارهای جاسوسی، کمک به عملکرد درست و بهینه رایانه و کنترل آسان امنیت به‌صورت آنلاین از ویژگی‌هایی است که کاربران در آنتی‌ویروس ۲۰۱۷ کسپرسکی تجربه می‌کنند.

ایدکو همواره با ارائه جدیدترین محصولات کسپرسکی در سطح کشور سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد و همواره در اعیاد مذهبی و باستانی در کنار هموطنان خود با ارائه تخفیف‌ها و مزایای ویژه به‌نوعی در شادی این جشن‌ها مشارکت کرده و همگامی خود را با هم‌میهنان به اثبات رسانده‌است.

طبق این گزارش محصولات کسپرسکی که تاکنون مورد استقبال مشتریان ایرانی بوده‌است همانند معمول از وب‌سایت رسمی و یا فروشگاه‎های آنلاین همه نمایندگان قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کسپرسکی آنلاین و از طریق این لینک محصولات موردنظر خود را خریداری کرده و از جدیدترین فناوری‌های روز حوزه امنیت اطلاعات در کنار تخفیف‌های ویژه نوروزی بهره گیرند.

فهرست فروشگاه‌های اینترنتی مجاز نیز در نشانی www.irkaspersky.com و در قسمت نمایندگان قابل دسترس است.