تفاوت محصولات کسپرسکی، کدام محصول برای شما مناسب تر است ؟

18 مهر 1394 تفاوت محصولات کسپرسکی، کدام محصول  برای شما مناسب تر است ؟

به گزارش روابط عمومی شرکت ایدکو(توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛کاربران کسپرسکی اغلب این پرسش را مطرح می‌کنند که کدام یک از محصولات امنیتی این شرکت بهتر است، Kaspersky Internet Security (KIS) یا Kaspersky Total Security (KTS) برای پاسخ به این مساله ابتدا باید دید که نیاز شما چیست و به دنبال چه نوع محصولی هستید.

برای انتخاب یک راهکار امنیتی مناسب، ابتدا لازم است اهداف خود را بررسی نمایید و به این سوال پاسخ دهید که دقیقا قصد دارید از چه چیزی محافظت کنید؟ با پاسخ به این سوال قادر خواهید بود با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنید.

KIS و KTS هر دو سطح امنیتی و دفاعی یکسانی در برابر ویروس‌ها و تهدیدات سایبری دارند. قدرت شناسایی و دفع بدافزارها نیز در هر دو محصول برابر است و در عین حال هر دو شامل ابزار و قابلیت‌های دفاعی یکسانی در پنجره Protection هستند.

اما وجه تمایز Kaspersky Total Security قابلیت‌های افزون آن است که تنها در پنجره Home این محصول دیده می‌شود. این قابلیت‌ها ، ابزاری جانبی برای محافظت از داده‌ها هستند. برای آشنایی بیشتر با تفاوت محصولات کسپرسکی به چند مورد زیر توجه کنید.

 

پشتیبانی از داده‌ها

کارشناسان امنیت ، تهیه بک‌آپ از فایل‌ها را به هر دو گروه کاربران خانگی و سازمانی توصیه می‌کنند. امکان نقص سخت‌افزاری همواره وجود دارد و ممکن است در زمانی که فکرش را نمی‌کنید غافلگیر شوید و سیستم کامپیوتری شما از کار بیفتد. برای محافظت از اطلاعات خود باید قبل از هر بار به‌روز رسانی یا ارتقای سیستم عامل از فایل‌هایتان بک‌آپ بگیرید تا در صورت بروز اشکال نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری همچنان به داده‌های خود دسترسی داشته باشید.

Kaspersky Total Security همچنین قادر است اطلاعات شما را در یک صندوق مجازی ذخیره کند و فایل‌هایی که می‌خواهید از آنها در برابر هک نگهداری کنید را با یک شیوه مقاوم رمزنگاری میکند که تنها با وارد کردن گذرواژه انتخابی شما رمزگشایی خواهند شد.

و اما گذرواژه‌ها

یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های KTS ابزار Password Manager یا مدیریت گذرواژه‌هاست. این ابزار علاوه بر بهره‌مندی از تمام الگوهای هوشمند، برای ساخت گذرواژه‌های مطمئن، اطلاعات ورودی کاربران (نام کاربری، رمز عبور) را در یک پایگاه داده امن ذخیره می‌کند که تمام این گذرواژه‌ها در سرورهای ابری کسپرسکی به‌ وسیله انواع دستگاه‌های الکترونیکی مجهز به Password Manager قابل دسترسی خواهند بود.

این محصول علاوه بر ویندوز برای سیستم عامل‌های iOS، OS X و اندروید نیز منتشر شده است. بعد از افزودن یک گذرواژه به پایگاه داده، قادر خواهید بود به وسیله دامنه گسترده‌ای از دستگاه‌های الکترونیکی از جمله تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند به این دیتابیس دسترسی داشته باشید پیش از استفاده از این ویژگی کافیست در My Kaspersky یک حساب کاربری ایجاد کنید.

 

روی هم رفته Kaspersky Total Security راهکاری همانند Kaspersky Internet Security با چند قابلیت ساده و کاربردی بیشتر است. برای مدیریت داده‌ها می‌توانید از ابزار و نرم‌افزار دلخواه استفاده کنید و محافظت از داده‌های ارزشمند خود را به آنتی ویروس کسپرسکی بسپارید.

سرانجام این به شما بستگی دارد که تشخیص دهید کدام محصول با نیازهای‌تان همخوانی بیشتری دارد، Internet Security و Total Security دو راهکار قدرتمند و کارآمد برای کاربران خانگی هستند و هر دو بالاترین سطح از امنیت را عرضه می‌کنند.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.