طرحهای امنیتی لابراتوار کسپرسکی برنده جایزه برتر AV-TEST شد.

02 اسفند 1394 طرحهای امنیتی لابراتوار کسپرسکی برنده جایزه برتر AV-TEST شد.

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ هر ساله محصولات لابراتوار کسپرسکی در تعدادی از تست های کوتاه و بلند مدت که توسط لابراتوارهای مستقل برگزار می گردد شرکت داده می شود. هیچ رازی در طرحهای برنده ما که در این آزمونها شرکت می کنند وجود ندارد.

     در این آزمونها سطح دانش ما هم در خصوص روبرو شدن کمپانی ها با حملات سایبری بالا می رود. همانطور که در نتایج آزمون ارزیابی AV-TEST نشان می دهد ما یک کار بسیار خوب در سال 2015 انجام داده ایم.

      Kaspersky Internet Security توانست برای اولین بار جوایزش را در موارد بهترین قابلیت ها، حداقل بارگذاری سیستم و حفاظت کننده بسیار قدرتمند بدست آورد. ابزار حذف ویروس رایگان ما نیز به عنوان یک سیستم پاکسازی و تعمیر ابزار شناخته شد.

 

یک محافظ قدرتمند از منابع سیستم به دقت استفاده می کند

     در طول مراحل آزمون ارزیابی، Kaspersky Internet Security با عملکردش ثابت کرد که یک راه حل امنیتی مناسب مستلزم این است که از حداقل منابع سیستم برای محافظت استفاده کند. اما این آزمون به چه شکل برگزار شد؟

      برای نزدیک کردن نتایح به واقعیت کارشناسان AV-TEST به تقلید از رفتار یک کاربر معمولی پرداختند: وارد وب سایتهای مختلف شدند، نرم افزارهای گوناگون را دانلود و نصب کردند، داده ها را کپی کردند و عملیاتهای دیگری را هم انجام دادند. تمامی این اقدامات توسط راه حل های امنیتی فعال محافظت می شد. در تمامی این حالات هم Kaspersky Internet Security حداقل بار را بر روی منابع ویندوز گذاشته بود.

       Guido Habicht مدیرعامل شرکت AV-TEST گفته است: "در زمینه امنیت اینترنت، لابراتوار کسپرسکی یکی از امن ترین راه حل ها ارائه داد که در کنار آن حداقل استفاده از منابع رایانه را نیز در بر داشت. بنابراین این عملکرد فوق العاده شایستگی جایزه را دارد."

 

راه حل های امنیتی آسان و کارآمد برای استفاده

     لابراتوار AV-TEST جایزه دیگری را هم به Kaspersky Internet Security به دلیل "بهترین قابلیت" اعطا کرد. در این تحقیق کارشناسان با ارزیابی عملکرد برنامه تحت شرایط روزانه به نتایج مثبت رسیدند.

      Kaspersky Internet Security با بازدید از هزاران وب سایت و نظارت بر صدها برنامه نصب شده و اسکن میلیون ها فایل در طول سال، بدون نیاز به طبقه بندی فایلها، فرآیندهای مشکوک یا آلوده را مسدود کرد. این طرح با موفقیت کامل به پایان رسید.

     Maik Morgenstern مدیر اجرائی موسسه AV-TEST گفته است: "سیستم دیده بان Kaspersky Internet Security به عنوان یک راه حل امنیتی قدرتمند، محافظ با احتیاط در پس زمینه سیستم و به طور خلاصه یک برنامه امنیتی در سطح بالا می باشد."

 

طرحهای امنیتی هرگز کاربران را تنها نمی گذارند

     اگر هنوز نرم افزاری امنیتی بر روی رایانه خود نصب نکرده اید نگران نباشید: کارشناسان AV-TEST نشان دادند که کاربران می توانند از ابزارهای رایگان حذف ویروس که توسط لابراتوار کسپرسکی منتشر شده است استفاده کنند.

      این نرم افزار ابزار مناسبی برای مقابله با بیش از 120 نوع نرم افزار مخرب است که سیستم را آلوده و دچار دردسرهای تعمیر می کند. ابزار Kaspersky Virus Removal نشان داد که تا 99% می تواند مشکلات دستگاه را بهبود بخشد در حالیکه این نتیجه برای ابزارهای دیگر تا حدود 78% بود.

     در نتایج تحقیقات کارشناسان AV-TEST آمده است: "اگر بدترین اتفاق برایتان افتاده باشد، ابزار Kaspersky Virus Removal کمک می کند تا کاربران سیستم خود را پاکسازی کنند."

 

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.