آیا کامپیوتر شما کند شده است؟ ویروس ها را اسکن کنید

28 اردیبهشت 1395 آیا کامپیوتر شما کند شده است؟ ویروس ها را اسکن کنید

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران)؛ اگر که سیستم شما خیلی کند شدهاست و به سختی بالا می آید نگران نباشید، شما تنها نیستید و ما به شما کمک می کنیم. گاهی اوقات برای باز کردن یک مرورگر ممکن است زمان زیادی از شما گرفته شود و شما حوصله آنچنان برای از دست رفتن این زمان نداشته باشید. هنگامی که کاربران به خاطر کندی سیستم آزرده می شوند بسیاری از آن ها به عوض کردن سیستم و خرید سیستمی جدید تر فکر می کنند و گاهی اوقات هم فشار عصبی منجر به خرد کردن کامپیوتر می شود.

بهتر است به جای شکستن دستگاه و پشیمانی بعد از آن به دنبال ایده ای خوب و کارساز باشید. کسپرسکی ایده ای خوب به شما برای این معضل همه گیر معرفی می کند. ما تعدادی ابزار خاص هم برای دستگاه های ویندوز مانند رایانه های شخصی و لپ تاپ، هم برای گوشی های اندروید و تبلت ایجاد کرده ایم.

ابزار کسپرسکی به دستگاه شما کمک می کند تا بتوانید نرم افزارهای مخرب و یا ویروس ها را که باعث کندی سیستم شما می شود را شناسایی کنید. این ابزار در زمانی که سیستم عامل و یا نرم افزار شما با آسیب مواجه شود به شما هشدار می دهد و تمام این ها با یک کلیک حل می شود.

اگر که مایل هستید سیستم شما از شر ویروس ها خلاص شود بر روی Kaspersky Virus Removal Tool کلیک کنید:

 

زمانی که ابزار پاک کننده ویروس کسپرسکی، فایل های ویروسی را شناسایی کند، آن ها را در یک پنجره جداگانه نمایش خواهد داد و سپس منتظر خواهد ماند که کاربر آن ها را انتخاب کند و در نهایت آن اطلاعات را بازگردانی، قرنطینه و یا حذف می کند.

شما می توانید این اطلاعات آلوده به ویروس را به فایل جداگانه ای انتقال دهید. اگر این ابزار حذف ویروس کسپرسکی آنطور که شما فکرش را می کردید به شما کمک نمی کند، شما می توانید به یکی دیگر از ابزارهای رایگان TDSSkillerمراجعه کنید که این ابزار به حذف اکثرروت کیت های کامپیوتر کمک می کند. روت کیت یک نوع بد افزار است که برای دسترسی به توابع سیستم تلاش می کند و معمولا در یک سیستم، شناسایی آن به این راحتی ها نیست.

TDSSkiller فایل های مشکوک را شناسایی کرده، آن ها را به فایل های مجزا و به حالت قرنطینه قرار می دهد. اگر که تشخیص دهد این فایل ها ویروسی هستند یا به ویروس کشی آن ها می پردازد یا فایل ها را حذف می کند.

اگر قصد دارید اسمارت فون اندرویدی خود را اسکن کنید می توانید ابزار اسکن کسپرسکی را نصب کنید. این ابزار تلفن هوشمند شما را در برابر گسترده ترین آسیب ها محفوظ نگه می دارد.

برای کسانی که می خواهند کابوس ویروس را برای همیشه فراموش کنند، توصیه می کنیم این نرم افزار را نصب کنند تا اسکن به صورت اتوماتیک انجام گیرد. کابران کامپیوتر از بین Kaspersky Internet Security, Kaspersky Anti-Virus یا Kaspersky Total Security می توانند انتخاب کنند.

Kaspersky Internet Security یک انتخاب ایمن و خوب برای آن دسته از کاربرانی است که به فکر حفاظت امن موبایل های خود هستند.

منبع: کسپرسکی آنلاین(ایدکو)

*  کسپرسکی اسم یکی از بزرگترین شرکتهای امنیتی و سازنده آنتی ویروس است که برخی از کاربران اشتباهاً این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای،کاسپرسکی، کسپراسکی، کسپراسکای، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد. همچنین لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت نیز یوجین کسپرسکي نام دارد.